printlogo


کد خبر: 260561تاریخ: 1401/9/3 00:00
 شرایط مشابه قطر و سنگال
فرصت آخر

قطر، میزبان جام جهانی بعد از شروع ناامیدکننده‌ای که در برابر اکوادور داشت، به‌دنبال اصلاح شرایط در بازی عصر فردا با سنگال است. بازی افتتاحیه هواداران میزبان را به‌شدت ناامید کرد و برای اینکه کورسوی امیدشان برای صعود روشن بماند، باید از دیدار با نماینده آفریقا حداکثر امتیازات را بگیرند چون در دیدار آخر با هلند روبه‌رو خواهند شد.
قطر با وجود آنکه فرصت زیادی برای آماده‌سازی داشت و از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد، به ندرت در طول 90 دقیقه تیم متوسط اکوادور را به دردسر انداخت.
تیم فلیکس سانچس در طول مسابقه با اکوادور حتی یک ضربه در چهارچوب هم نداشت بنابراین احتمالاً تغییراتی در ترکیب قطر صورت بگیرد. سعد الشیب درون دروازه قطر شب سختی داشت اما بعید است جای خود را به مشعل برشام بدهد. معز علی مقابل اکوادور می‌توانست میزبان را به گل برساند و همچنان خطرناک‌ترین بازیکن قطر به حساب می‌آید و شاید به روزهای پیروزی خود برگردند. قطر در آستانه جام جهانی چهار برد متوالی به دست آورد.
تیم آلیو سیسه هم مثل قطر در بازی اول خود با دو گل شکست خورده اگرچه بازی خوبی برابر هلند داشت تا اینکه اواخر مسابقه دو گل خورد. اگر آن بازی را ملاک قرار دهیم، هر تیمی مقابل سنگال کار سختی دارد اما مربی تیم می‌تواند خلاقیت بیشتری در خط میانی ایجاد کند بخصوص حالا که سادیو مانه به‌دلیل مصدومیت تورنمنت را از دست داده است.
شیخ کویاته در باخت سنگال برابر هلند دچار آسیب قوزک شد و سیسه گفت هافبک باتجربه که با برانکارد به بیرون زمین انتقال یافت، نیاز به استراحت بیشتری دارد. اگر نتواند به این بازی برسد کار سنگال سخت می‌شود ضمن اینکه عبدو دیالو هم شرایط مبهمی دارد. اسماعیل سار بال سریع سنگال در بازی اول خیلی خوب بازی کرد و در حمله به بولایه دیا ملحق می‌شد. کویاته به همراه نامپالیس مندی هم بازیکنان مؤثری در مرکز زمین بودند.
ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی هم روی هر دو گل هلند می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما احتمال اینکه جایگاهش به‌عنوان مرد شماره یک سنگال را از دست بدهد، زیاد نیست.
قطر و سنگال هرگز با یکدیگر روبه‌رو نشده‌اند و برای اینکه در بازی آخر مرحله گروهی امیدی برای صعود داشته باشند باید این بازی را ببرند. ورزشگاه الثمامه محل برگزاری این بازی است که سنگال دیدار اول خود را نیز در آن انجام داده است.
 
ترکیب احتمالی
قطر: الشیب؛ حسن، خوخی، راوی؛ احمد، بوضیاف، هیدوس، حاتم، میگل؛ عفیف، علی
سنگال: مندی؛ سابالی، کولیبالی، سیسه، جیکوبز؛ سار، مندی، گوایه؛ دیاتا، دیا، سار


Page Generated in 0.0051 sec