printlogo


کد خبر: 260541تاریخ: 1401/9/3 00:00
خبر



اعلام ترکیب آزادکاران در جام جهانی امریکا
براساس لیست اعلامی از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، ترکیب آزادکاران در امریکا مشخص شد.
رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی امریکا برگزار می‌شود. برهمین اساس، اتحادیه جهانی کشتی در فاصله ۱۷ روز تا آغاز این رقابت‌ها، لیست نفرات تیم ملی کشتی آزاد ایران را اعلام کرد که نکته جالب توجه آن حضور کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان برای مرتبه نخست در وزن ۹۷ کیلوگرم است. در این صورت با توجه به حضور کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک در ترکیب امریکا، باید منتظر رویارویی این دو کشتی گیر مطرح باشیم. رضا مؤمنی در وزن ٥٧ کیلوگرم، آرمین حبیب‌زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد و محمدرضا باقری در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و علی‌اکبر فضلی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن ٧٤ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن ٧٩ کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن ٨٦ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسمپور و امیرعلی آذرپیرا در وزن ٩٧ کیلوگرم و نهایتاً امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ملی‌پوشان آزادکار کشورمان هستند که قرار است در جام جهانی با هدایت پژمان درستکار به مصاف رقبای خود بروند.
 
ابقای محمدنیا در هیأت تیراندازی خوزستان
مجمع انتخاب رئیس هیأت تیراندازی خوزستان امروز دوم آذرماه با حضور دبیر فدراسیون و بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد و نهایتاً رئیس قبلی این مجموعه در سمت خود ابقا شد. سیدسالار محمدنیا تنها کاندید احراز سمت ریاست هیأت تیراندازی خوزستان بود. در پایان رأی‌گیر نیز محمدنیا با ۲۳ رأی از حداکثر آرای مأخوذه برای چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس هیأت تیراندازی خوزستان انتخاب شد.
 
 بازتاب آسیب‌دیدگی معتمدی در رسانه‌های خارجی
مصدومیت ستاره وزنه‌برداری کشورمان در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.رسول معتمدی ملی‌پوش ایرانی هفته گذشته به‌دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر، رقابت‌های قهرمانی جهان کلمبیا را از دست داد. سایت اینساید دِگیمز در این خصوص نوشت: «رسول معتمدی، وزنه‌بردار ایرانی مدعی مدال به‌دلیل آسیب‌دیدگی در یک رویداد داخلی، رقابت‌های قهرمانی جهان در کلمبیا را که یکی از سکوهای کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس است، از دست داد.» در ادامه این مطلب آمده است: «معتمدی تنها قهرمان ایران در مسابقات جهانی سال گذشته بود که عنوان قهرمانی دسته 102 کیلوگرم را به دست آورد. انتظار می‌رفت که او برای دفاع از عنوان خود، چالشی سخت (برای رقبا) در بوگوتا، میزبان مسابقات جهانی 2022، ایجاد کند اما به خاطر آسیب‌دیدگی  مسابقات جهانی را از دست داد.»


Page Generated in 0.0057 sec