printlogo


کد خبر: 260540تاریخ: 1401/9/3 00:00
 دوچرخه‌سواری همچنان درگیر حواشی خودساخته
پای دادگستری به دعوا باز شد


ایران ورزشی: بی‌تردید دوچرخه‌سواری یکی از فدراسیون‌های ورزشی است که مدت هاست با حواشی مخرب و ویرانگر (از بحث دوپینگ گرفته تا ماجرای شکایت‌های انتخاباتی و عزل و نصب‌های متعدد و...) دست و پنجه نرم می‌کند؛ فدراسیونی که پیش از این یکی از مجموعه‌های جذاب و پرمخاطب ورزشی بود هم در بخش عمومی و هم ورزش قهرمانی. اما حالا این مجموعه سوای اینکه بدون داشتن رهبر و مدیری قدرتمند، سردرگم و بی‌استراتژی مسیرش را طی می‌کند، بلکه در این بین هرزگاهی درگیر مشکلات و معضلات زمینگیر‌کننده‌ای می‌شود که کمرشکن است و نفسگیر. معضل جدیدی که امروز فدراسیون دوچرخه‌سواری درگیرش شده است، موضوع ساختمان نیمه‌کاره و بدهی به جای مانده این مجموعه از قبل است. ماجرای عجیب و غریبی که این روزها فدراسیون دوچرخه‌سواری را بدجور درگیر شکایت پیمانکار سازنده ساختمان فدراسیون و نهایتاً ورود نماینده دادگستری به این موضوع کرده است.
شکایت پیمانکار برای زنده شدن بدهی معوقه
 ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری مدت‌هاست که نیمه‌کاره به حال خود رها شده است و این در حالی است که هیچ بودجه‌ای برای تکمیل آن (بخاطر هرج و مرج مدیریتی حاکم بر فدراسیون دوچرخه سواری) وجود ندارد! پیمانکار هم دنبال زنده کردن پولش است و این چالش بزرگ برای دوچرخه‌سواری ایران تبدیل شده به کابوسی هولناک که پایانش مشخص نیست! پیمانکار که بلاتکلیف مانده است و دستش از همه جا کوتاه، به ناچار برای گرفتن طلب خود از فدراسیون شکایت کرده و اکنون با این شکایت پای دادگستری نیز به ماجرا باز شده است. کارشناس رسمی دادگستری به پیست آزادی رفته و در اولین گام صورت دقیق پرداختی‌ها را از فدراسیون خواسته است.
 بدهی میلیاردی روی دست دوچرخه‌سواری
آنچه که فعلاً در پرونده معلق دوچرخه‌سواری مشخص است، این است که ظاهراً در قرارداد فدراسیون با پیمانکار که در زمان مدیریت خسرو قمری منعقد شده است، ساختمان باید با مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان ساخته و به فدراسیون تحویل داده می‌شد. اما قبل از اینکه ساخت ساختمان به پایان برسد، مبلغ صورت وضعیت‌ها به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که کل پرداختی فدراسیون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. در حال حاضر یک ساختمان نیمه‌کاره با یک پرونده شکایت روی دست فدراسیون مانده است، بدون اینکه چیزی عایدش شود.


Page Generated in 0.0059 sec