printlogo


کد خبر: 260534تاریخ: 1401/9/3 00:00
تحلیل


انتقاد آلن شیرر از داور بازی ایران و انگلیس
آلن شیرر تصمیمات داور بازی ایران و انگلیس را نقد کرد و عنوان کرد داوری در این دیدار به ضرر انگلیس بود.
مهاجم و کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس گفت: «این یک پیروزی بزرگ برای انگلیس بود اما دو تصمیم داوری وجود داشت که باعث نگرانی شد و اگر بازی نزدیک‌تر بود می‌توانست جنجال بزرگی ایجاد کند. در اوایل بازی روی هری مگوایر در محوطه جریمه خطا صورت گرفت، داور چیزی نگرفت و VAR به طور غیرقابل توضیحی اعلام پنالتی نکرد. در اواخر بازی نیز VAR وارد عمل شد تا برای ایران یک پنالتی دیرهنگام اعلام کند آن هم در حالی که یک برخورد نسبتاً جزئی از سوی جان استونز انجام شد. این ناهماهنگی است. اگر پنالتی ایران درست باشد پنالتی انگلیس نیز درست بود.»

ترکیب احتمالی برزیل مقابل صربستان
سایت گلوبو ترکیب برزیل در بازی نخست جام جهانی برابر صربستان را لو داد و این تیم قرار است با آرایش 2-4-4 بازی کند.
شبکه تلویزیونی گلوبو گزارش داد که برزیل در هر دو جلسه تمرینی پشت درهای بسته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ترکیب اصلی خود را در این دیدار آزمایش کرده است و تیته خط حمله‌ای متشکل از ریچارلیسون و نیمار را انتخاب می‌کند و رافینیا و وینیسیوس جونیور در هر دو جناح
خواهند بود.
آلیسون در دروازه شروع خواهد کرد، تیاگو سیلوا و مارکینیوش در دفاع مرکزی حضور خواهند داشت و دانیلو و الکس ساندرو دو مدافع کناری هستند.

درخواست بردیف برای جدایی از تراکتور
قربان بردیف به مدیران باشگاه تراکتور درخواست جدایی داده است. روابط عمومی باشگاه تراکتور در نقل قولی از این مربی نوشت: «طی روزهای اخیر، موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری‌های طرف مقابل، مذاکرات جدی‌تر شده است. در همین راستا درخواست جدایی‌ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارائه دادم. جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به نیاز فوتبال روسیه به من اتفاق افتاده است و برحسب وظیفه اخلاقی، باید به این کشور بازگردم.


Page Generated in 0.0058 sec