printlogo


کد خبر: 260524تاریخ: 1401/9/3 00:00
وضعیت نامشخص سنگربان ایران مقابل ولز
از تمایل بیرو برای بازی تا تصمیم کی‌روش

مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی در دقایق نخست بازی ایران مقابل انگلیس، واکنش‌های متعددی را در پی داشت. برخی از کارشناسان فوتبالی به قدری نسبت به وضعیت مصدومیت بیرانوند نگران بودند که بابت بازی او بعد از مصدومیت انتقادهای بسیاری مطرح کردند و این موضوع را برخلاف پروتکل‌های منتشر شده درباره ضربه به سر دانسته بودند.

بیرانوند در تمرین دیروز (چهارشنبه) تیم ملی هم غایب بود و در طول روزهای گذشته خبرهای مختلفی درباره بازی کردن او مقابل تیم ملی ولز به گوش می‌رسد. برخی منابع خبری به طور قطعی معتقدند که او جام جهانی را از دست داده است و عده‌ای دیگر وضعیت او را برای بازی برابر ولز یا امریکا نامشخص دانسته‌اند.
روز گذشته (چهارشنبه) با اینکه تعدادی از خبرنگاران حاضر در قطر و مجریان تلویزیونی معتقد بودند که بیرانوند قطعاً نمی‌تواند بازی کند و احتمال دارد که کی‌روش از بین سید حسین حسینی یا امیر عابدزاده یک نفر را برای بازی با ولز انتخاب کند اما وزیر ورزش و جوانان از تمایل بیرانوند برای بازی مقابل ولز خبر داد.
حمید سجادی، دیروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص وضعیت علیرضا بیرانوند اینطور توضیح داد: «بیرانوند اذعان می‌کرد که اگر کادر فنی به من اجازه بدهد مقابل ولز بازی می‌کنم. به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و سرمربی محترم تیم است. همین‌جا به آنها خسته ‌نباشید می‌گویم و برای کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.»
او به روحیه بالای بیرانوند و اصرارش برای بازی مقابل ولز اشاره کرد: «روحیه بیرانوند به این شکل بود که اگر کادر فنی اجازه بدهد من روز جمعه مقابل ولز بازی می‌کنم. تا شب گذشته این مسائل مشخص نبود هر چند که این مسائل جزو جزئیات داخل تیم است و تا حدی در این باره سؤال می‌کنیم اما بیشتر از آن را به خودمان اجازه نمی‌دهیم که سؤال بپرسیم.»
سجادی در نهایت با تأکید بر محرمانه بودن ترکیب تیم ملی فوتبال، وضعیت او را نامشخص دانست: «ترکیب نهایی تیم روز مسابقه که حالت محرمانه هم دارد همان روز مشخص می‌شود، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است و آرزو می‌کنم که مشکل او زودتر حل شود.»
تمایل بیرانوند برای بازی مقابل ولز اما یک بحث است و شرایط آمادگی جسمانی او بحثی دیگر. در نهایت هم مشخص نیست کی‌روش درباره او چه تصمیمی خواهد گرفت؟

 


Page Generated in 0.0058 sec