printlogo


کد خبر: 260523تاریخ: 1401/9/3 00:00
تبریک کارلوس کی‌روش به دو دسته؛
سایتی که ترکیب را لو داد آنها که ملی‌پوشان را دشمن کردند

بعد از شکست ایران مقابل انگلیس، کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی غایب بود و همراه با بازیکنان اصلی تیم در هتل ریکاوری کرد. بعد از این غیبت اما او با گلایه‌ها و کنایه‌های فراوانی در تمرین روز گذشته حاضر شد و برخلاف توقع برای بیان گلایه‌هایش به سمت رسانه‌ها آمد تا با آنها مصاحبه کند. کی‌روش در جمع خبرنگاران بعد از تشکر از حمایت‌های انجام شده، گفت: «ما هیچ‌وقت دوست نداریم داخل زمین باشیم وقتی نمی‌توانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم. نتیجه‌ای که به دست آمد، باعث می‌شود ما از آن یاد بگیریم.»
 
بازیکنان دشمنان ما نیستند
سرمربی تیم ملی با اینکه با انتشار پستی اینستاگرامی خطاب به مردم گفته بود که بازیکنان تیم ملی دشمن آنها نیستند اما بار دیگر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد: «ما در مقابل تیمی قرار گرفتیم که یکی از نامزدهای کسب جام است. با رفتار مناسب و یک روند مناسب روحی و ذهنی، باید درون زمین باشیم و خودمان باشیم. طی پیامی که فرستادم، بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. به کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم چون کارشان را درست انجام دادند. مطمئن هستم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان طی سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار مردم شدند.»
 
دشمنان ما آنها هستند که تمرکزمان را برهم بزنند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای جلوگیری از تکرار اتفاقاتی که در حین بازی با انگلیس روی سکوها رخ داده بود و باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان تیم ملی شده بود، می‌گوید: «من می‌خواهم این ایده که بازیکنان تیم ملی، دشمنان ما هستند را تخریب کنم و بگویم که دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند انجام بازی جام جهانی مقابل تیم‌های انگلیس، پرتغال و تیم‌های اینگونه مثل بازی در پلی‌استیشن است، باید بگویم که این مسئولیت بزرگی روی دوش ما است. به افرادی که این کار را انجام دادند، تبریک می‌گویم و باید از خودشان خوشحال باشند.»

 یک نفر از داخل تیم
 خبرها را بیرون می‌برد
کی‌روش که بابت اعلام زودتر ترکیب تیم ملی در سایت ورزش 3، حسابی ناراحت بود، در کنایه‌ای درباره لو رفتن ترکیب گفت: «نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به ورزش 3 تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را صبح اول وقت قبل از آغاز بازی اعلام کردید. این به ما کمک می‌کند که می‌دانیم یک نفر داخل تیم است که با شما صحبت می‌کند. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند و شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.»
سایت ورزش 3 البته در دفاع از خود نوشته که این ترکیب احتمالی را به نقل از دیلی‌میل منتشر کرده بود که بر حسب اتفاق کاملاً درست از آب درآمده است!

ZOOM
کی‌روش: از اشتباهات درس بگیریم

کارلوس کی‌روش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:
«در فوتبال نمی‌توانیم وقت‌مان را صرف بهانه‌ کنیم یا دیگران را سرزنش کنیم. باید مسئولیت‌های خودمان را بپذیریم، فروتن و قوی باشیم تا با همکاری یکدیگر از اشتباهات درس بگیریم.
کار ما، فوتبال بازی کردن است و اینکه برای هواداران نتیجه کسب کنیم و شادی، خوشحالی و افتخار را برای تیم خودمان و هواداران به ارمغان بیاوریم.
ما نمی‌توانیم نگران شهرت باشیم. به محبوبیت و شهرت پوشالی و دروغین بی‌اعتنا باشید. برای اینکه قهرمان بزرگ و حقیقی و الگویی راستین باشید، هزینه زیادی باید بدهید. مواظب باشید که در تله قهرمان کم ‌ارزش بودن نیفتید. خدا به شما فرصت داده تا با استعداد و ممارست، خود را در فوتبال نشان دهید، فقط کارتان را انجام دهید. اگر از این موهبت الهی استفاده نکنید، مرتکب گناه شده‌اید. سرگرم اعتبار بخشیدن به خودتان باشید و متعهد باشید که قهرمان حقیقی و الگو برای جامعه‌ای شوید که در آن مردم، دوستان و خانواده‌تان به شما افتخار کنند. در فوتبال بقیه چیزها درباره بازنده‌ها و حسودان است.»


 


Page Generated in 0.0063 sec