printlogo


کد خبر: 260522تاریخ: 1401/9/3 00:00
خبر



شکایت پرسپولیس از رسول‌پناه
بعد از شکایت مهدی رسول‌پناه از باشگاه پرسپولیس بابت دریافت طلب 180 هزار دلاری و بسته شدن حساب بانکی سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس به رأی صادر شده اعتراض کرد که این اعتراض سرخپوشان از سوی احکام قضایی رد شده است. پس از این اتفاق؛ باشگاه پرسپولیس با ارائه دادخواستی جدید مدعی شده است نامه رسول‌پناه از هیأت مدیره وقت این باشگاه مبنی بر طلب 180 هزار دلاری فاقد اعتبار قانونی است و اصلاً مصوبه رسمی هیأت مدیره وقت محسوب نمی‌شود. ادعایی که در احکام قضایی به ثبت رسیده و بزودی جلسه رسیدگی به این پرونده نیز برگزار خواهد شد.
 
حساب باشگاه باز شد
به گفته یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس؛ با حکم قضایی مبلغی معادل طلب مهدی رسول‌پناه تا صدور رأی نهایی در حساب باشگاه پرسپولیس توقیف شده است و به جز این مبلغ، باشگاه پرسپولیس می‌تواند از حساب خود استفاده کند و مشکل مسدود بودن کلی حساب سرخپوشان حل شده است. همچنین پرسپولیسی‌ها با پیگیری‌های انجام شده توانستند مسدود بودن حساب این باشگاه به خاطر رأی 27 میلیاردی صادر شده به سود نماینده سابق شرکت آل‌اشپورت را هم برطرف کنند تا فعلاً از این بابت مشکلی نداشته باشند. باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر رسیدگی مجدد به این پرونده است.

تدارکاتی با فولاد
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرخپوشان ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در تعطیلات مسابقات لیگ برتر و پیش از آغاز مجدد این رقابت‌ها، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌روند. ساعت برگزاری و مکان این دیدار، متعاقباً اعلام خواهد شد.

سالن و زمین با بقیه نفرات
به غیر از امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، بقیه بازیکنان فصل قبل مثل سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و... در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شدند. سرخپوشان تمرین دیروز را در سالن بدنسازی و زمین چمن، زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنان در خصوص شرایط تیم و تمرینات به صحبت پرداخت.
بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و زیر نظر مربی بدنساز تیم با گرم کردن بدن‌ها و زدن وزنه، برنامه‌های تمرین دیروز را آغاز کردند. سپس وارد زمین چمن شدند و با دوهای سرعتی و قدرتی و همچنین برنامه‌های بدنسازی به کار خود پایان دادند.
بازیکنانی که روز سه‌شنبه در بازی دوستانه حضور یافته بودند نیز ریکاوری کردند. تمرین دیروز یک ساعت به طول انجامید و سرخپوشان بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.
 


Page Generated in 0.0059 sec