printlogo


کد خبر: 260521تاریخ: 1401/9/3 00:00
تیم ملی سفید می‌پوشد اما تم سرخ بیشتر می‌شود
پرسپولیسی‌های سابق مقابل ولز



ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس تا حدودی عجیب و غریب بود و بسیاری از اهالی فوتبال بر این باورند که تغییرات ایجاد شده علت اصلی شکست سنگین در تورنمنت قطر به حساب می‌آید. با در نظر گرفتن نتیجه بازی و کیفیتی که برخی بازیکنان از خود ارائه دادند احتمال تغییرات کلی در ترکیب بازی با ولز بسیار زیاد است و شاید بیشتر از 50 درصد ترکیب تغییر کند.
این تغییرات اما از یک منظر می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد. برای هواداران پرسپولیس مدت‌ها این سؤال مطرح بود که از بین پرسپولیسی‌های تیم ملی چند نفر در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. از یکی، دو روز قبل از بازی انگلیس این‌طور به نظر می‌رسید که غیر از بیرانوند و امیری که قطعاً در ترکیب تیم ملی خواهند بود، پورعلی گنجی هم مثل جام جهانی قبلی کنار مجید حسینی در قلب دفاع خواهد ایستاد.
با اعلام ترکیب تیم ملی همه متعجب شدند و البته مشخص شد فقط دو پرسپولیسی در ارنج اصلی حاضرند و خبری از وحید امیری نیست. غیر از بیرو و
‌پورعلی گنجی البته صادق محرمی، نوراللهی و طارمی به‌عنوان پرسپولیسی‌های سابق در ارنج اصلی حضور داشتند اما به نسبت دوران اسکوچیچ حضور قرمزهای سابق و فعلی در تیم کمتر شده بود. حضور روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و البته ورود سیدحسین حسینی به ترکیب در دقیقه 8 تا حدودی موازنه استقلال و پرسپولیس را در ترکیب برقرار کرد اما شاید در بازی با ولز دوباره شرایط به سود سرخ‌ها باشد و پرسپولیسی‌های بیشتری را در ترکیب ببینیم.
در شرایطی که بیرانوند به احتمال زیاد قادر به بازی نیست، گفته می‌شود شاید امیر عابدزاده در ترکیب قرار بگیرد. صحبت از حضور کنعانی‌زادگان حتی شجاع خلیلی‌زاده هم در ترکیب هست. در عین حال احتمال بازی کردن رامین رضاییان در دفاع راست و بازگشت وحید امیری به ارنج اصلی شنیده می‌شود.
با توجه به احتمال همزمان حضور این نفرات ممکن است تا 8 نفر ترکیب اصلی بازی با ولز پرسپولیس‌های فعلی و سابق باشند که می‌تواند برای هواداران سرخ نکته قابل توجهی باشد بخصوص اگر تیم ملی بتواند با این ترکیب برنده از زمین بیرون بیاید.
 


Page Generated in 0.0049 sec