printlogo


کد خبر: 260415تاریخ: 1401/9/1 00:00
مصاحبه و خبر

بلینگام: ایران واقعاً خوب و قوی بود 
جود بلینگام مهاجم تیم ملی انگلیس و ستاره دیدار با ایران، گفت: «صرف نظر از اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنید، زدن 6 گل در یک بازی در جام جهانی واقعاً فوق‌العاده است. ایران واقعاً خوب و قوی بود و شکست دادن این تیم سخت است. وقتی چند گل زدیم لایه‌های دفاعی این تیم باز شد، اما آغاز کار دشوار بود و ما مجبور بودیم برای رسیدن به محوطه آنها تلاش کنیم. مهم این است که یاد گرفتیم که چگونه در برابر چنین سبک تیم‌هایی نیز موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. البته صادقانه بگویم از دریافت 2 گل در این دیدار ناامید شدم.» 
 
حضور یکساعته بازیکنان ایران در رختکن بعد از باخت
بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس یک ساعت در رختکن ورزشگاه خلیفه ماندند. آنها برخلاف گفته کارلوس کی‌روش که نگران مصدومیت بیرانوند بودند با یکدیگر گفت‌وگوی مفصل داشتند و در نهایت متحد شدند تا مقابل ولز و امریکا باخت به انگلیس را جبران کنند. 
 
کولینا 24 دقیقه 
وقت اضافه را تأیید کرد
رئیس کمیته داوران فیفا اعلام 24 دقیقه وقت اضافه برای دو نیمه ایران و انگلیس را تأیید کرد.یکی از اتفاقات ویژه دیدار ایران و انگلیس گرفته شدن 14 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول و 10 دقیقه برای نیمه دوم مسابقه بود. اضافه شدن 24 دقیقه به زمان بازی، فوتبال 90 دقیقه‌ای را به 114 دقیقه افزایش داد. این مسأله یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال تلقی می‌شد؛ از طرفی ساوت گیت سرمربی انگلیس نیز گلایه خود را درباره گرفته شدن 24 دقیقه وقت اضافه در نشست خبری اعلام کرد. پس از پایان بازی ایران و انگلیس پیرلوئیجی کولینا رئیس شناخته شده کمیته داوران فیفا تصمیم داور برزیلی را تأیید کرده است. کولینا در این باره گفت: «اساس کار ما بر این است که ما زمان مصدومیت را با دقت محاسبه کنیم و سعی می‌کنیم زمان از دست رفته در مصدومیت‌ها را جبران کنیم. ما نمی‌خواهیم فقط ۴۲ یا ۴۳ دقیقه بازی فعال در یک نیمه وجود داشته باشد. زمان از دست رفته با جشن‌های گل، تعویض‌ها، مصدومیت‌ها یا اخراج‌ها همیشه باید جبران شود.» 

Page Generated in 0.0062 sec