printlogo


کد خبر: 260409تاریخ: 1401/9/1 00:00
گزارش و خبر



تأسف کی‌روش بابت مصدومیت بیرانوند
مصدومیت سخت علیرضا بیرانوند در دقیقه ۱۰ بازی یکی از بدشانسی‌های بزرگ ایران بود. بعد از اینکه مشخص شد بیرانوند نمی‌تواند به بازی ادامه دهد، کی‌روش به‌شدت ناراحت شد و با گذاشتن دست‌ها روی سرش تأسف و ناراحتی خود را نشان داد.
 

توصیه‌های طارمی به بازیکنان
بعد از گل نخست ایران و در حالی که مدافع انگلیس مصدوم شده بود، مهدی طارمی بازیکنان ایران را جمع کرد و به آنها تأکید نمود که بدون توجه به ۴ گل خورده، تمرکز خود را حفظ کنند و به‌دنبال جبران مافات باشند.
 

درخواست کی‌روش از تماشاگران؛
تشویق کنید!
در دقایق پایانی بازی و در حالی که نتیجه بازی ۵ بر یک به سود انگلیس بود و تماشاگران سکوت کرده بودند، کی‌روش ناگهان به سمت جایگاه ایرانی‌ها رفت و از تماشاگران درخواست کرد که بازیکنان ایران را تشویق کنند. این درخواست کی‌روش با واکنش تماشاگران ایرانی همراه بود.


گریلیش: مقابل ایران رؤیایم به حقیقت پیوست
جک گریلیش پس از پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: «اولین گلم را در اولین بازی خودم در جام جهانی به ثمر رساندم و رؤیایم به حقیقت پیوست. به این تیم امیدوارم. بوکایو ساکا خیلی عالی بازی کرد و تأثیر زیادی در ثبت ۶ گل داشت. رحیم استرلینگ و بقیه هم نمایش خوبی داشتند.» وینگر تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی افزود: «حالا بعد از خوشحالی بابت این برد باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم.»


تمجید باشگاه پورتو از طارمی
الماس ایرانی درخشان ظاهر شد
سایت باشگاه پورتو پرتغال پس از گلزنی مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیمش در جام جهانی نوشت: «طارمی با به ثمر رساندن ۲ گل در بازی با انگلیس عالی ظاهر شد. مهاجم پورتو در اولین دیدار تیم ملی ایران از گروه B جام جهانی، هر دو گل شاگردان کارلوس کی‌روش را به ثمر رساند. ضربات دقیق طارمی در دقیقه ۶۵ و گل دوم ایران با ضربه پنالتی در دقیقه ۱۳+۹۰، گل‌های دهم و یازدهم ایران در تمام ادوار جام‌های جهانی بود.» در بخش دیگری از این یادداشت آمده: «ایرانی‌ها در جام‌‌های جهانی‌ ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۸ دو گل و در ۲۰۱۴ موفق به زدن یک گل شدند. به همین دلیل، هر چه باشد پیراهن شماره ۹ اژدها و پارس‌ها در حال حاضر بهترین گلزن کشورش در جام‌های جهانی بوده و از هشت هموطن خود که توانستند یک گل بزنند، پیشی گرفته است.»
 


Page Generated in 0.0065 sec