printlogo


کد خبر: 260379تاریخ: 1401/9/1 00:00
خبر



رئیس فدراسیون به ایران برمی‌گردد
به احتمال بسیار زیاد مهدی تاج در خلال برگزاری رقابت‌های جام جهانی میان تهران و دوحه در رفت و آمد خواهد بود و نمی‌خواهد تمام وقت خود را در قطر سپری کند . اینطور که مدیران فدراسیون فوتبال می‌گویند با توجه به شرایطی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد و مشکلاتی که از بابت مسائل مالی و اداری باید مرتفع شود، رئیس فدراسیون فوتبال که البته هم اکنون در دوحه حضور دارد به احتمال زیاد در خلال برگزاری مسابقات چند بار به ایران سفر خواهد کرد و اصلاً شاید یکی از دیدارهای تیم ملی کشورمان برابر ولز یا امریکا را در تهران تماشا کند چون به صورت جدی پیگیر حل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال است. فدراسیونی که تا چند وقت دیگر و پس از فروکش کردن هیاهوی جام جهانی باید حتماً فکری به حال تسویه حساب با مارک ویلموتس بکند. مربی که اتفاقاً قراردادش در دوره اول ریاست همین مهدی تاج بسته شد.

ستاره استقلال و امیدواری به تیم کشورش
یامگا فرانسه را شانس بزرگ قهرمانی می‌داند
فرانسه در حالی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد جام جهانی قطر شده که در آستانه شروع این مسابقات شوک بزرگی به این تیم وارد شد و کریم بنزما جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست داد. اتفاق تلخی که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی این کشور هم به آن واکنش نشان داد و از شاگردانش خواست طوری بازی کنند تا بتوانند در پایان مسابقات پیغام خوبی به کریم بدهند. با وجود این اتفاق، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال همچنان به تیم ملی کشورش اعتقاد دارد و در گفت‌وگو با سایر بازیکنان استقلال مرتب تأکید می‌کند فرانسه شانس اول کسب عنوان قهرمانی و در واقع دفاع از مقامی است که چهار سال قبل در روسیه موفق به کسب آن شد. یامگا فوق‌العاده به فرانسه امیدوار است و جالب اینجاست که سرمربی استقلال نیز چند روز قبل تأکید کرده بود دلش می‌خواهد پرتغال قهرمان جام جهانی شود.

شرط ویژه سرمربی استقلال برای مدیران:
از فکر فروش ملی‌پوشان خارج شوید
سرمربی استقلال به هیچ عنوان نمی‌خواهد بازیکنان ملی‌پوشی که هم اکنون در قطر حضور دارند به واسطه قرار گرفتن در چنین تورنمنت بزرگی از جمع آبی‌ها جدا شوند. ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال تأکید کرده که حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی حتماً باید در نیم فصل دوم در استقلال بمانند و حتی اگر در جام جهانی بازی کردند و مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفتند نیز کسی نباید به فکر فروش آنها باشد. این مسأله از آن جهت مطرح شده که قطعاً بازیکنان حاضر در جام جهانی به ویژه اگر بازی کنند و نمایش خوبی هم داشته باشند، خیلی سریع و با پیشنهادات مالی بسیار مناسب مورد توجه قرار می‌گیرند و چنین مسأله‌ای برای باشگاهی مثل استقلال که مشکلات مالی فراوانی دارد فوق‌العاده وسوسه کننده است اما ریکاردو به هیچ عنوان نمی‌خواهد در فصل زمستان مهره‌های کلیدی خود را از دست بدهد.


Page Generated in 0.0057 sec