printlogo


کد خبر: 260355تاریخ: 1401/9/1 00:00
خبر


مبالغ عجیب در تیر و کمان
30 میلیون، بالاترین قرارداد
کف و سقف قراردادها در چهاردهمین دوره لیگ برتر تیروکمان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد. چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیروکمان زنان و مردان در بخش کامپوند و ریکرو با حضور ۲۳ تیم که ۷ تیم آن در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان بود برگزار شد و جمعاً ۳۵۰ ورزشکار به همراه کادر فنی و سرپرستی تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند. نکته قابل تأمل در مورد لیگ برتر تیروکمان ارقام بسیار کم قرارداد کمانداران حاضر در این دوره از مسابقات است. به طوری که بالاترین قرارداد منعقد شده با یکی از ملی‌پوشان تیروکمان مرد ایران به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به امضا رسیده است.
در مورد کف قراردادها نیز در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان می‌توان به مبالغ ۱ میلیون و حتی ۵۰۰ هزار تومانی اشاره کرد و برخی از قراردادها نیز بدون هیچ‌گونه مبلغی بین بازیکن و باشگاه به امضا رسیده که حاکی از ارقام بسیار پایین قراردادهای منعقد شده بین بازیکنان و باشگاه‌ها است. محبوبه شهریاری، رئیس سازمان لیگ تیر و کمان این مبالغ را تأیید می‌کند.

مالزی، میزبان بدمینتون‌بازهای ایران
ملی‌پوشان بدمینتون ایران در کمپ AOP مالزی ( پروژه المپیک آسیا) اردوی آماده‌سازی خود را برگزار می‌کنند. نیما رستم‌پور، امیرحسین حسنی، ساره امینیان و مبینا ندایی چهار بازیکنی هستند که در این کمپ شرکت می‌کنند.  کمپ تمرینی AOP در کوالالامپور مالزی از 30 آبان تا 14 آذرماه برگزار می‌شود. این اردو برای انتخاب بهترین‌های آسیا برای عضویت در AOP2023 برگزار می‌شود که نیما رستم‌پور و ساره امینیان برای دومین بار در سال جاری در این کمپ شرکت می‌کنند.

دختران هندبال راهی کره جنوبی شدند
پنجشنبه، رویارویی ایران و هند
تیم ملی هندبال زنان ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دیروز عازم کره جنوبی شد، روز پنجشنبه با هند روبه‌رو می‌شود. تیم ملی زنان ایران با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دوشنبه (۳۰ آبان ماه) به کره جنوبی سفر کرد. نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا از سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی، ازبکستان و هند همگروه است.
 
برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا
 پنجشنبه ۳ آذر:
ایران ............................ هند
جمعه ۴ آذر:
 ایران .................... ازبکستان
یکشنبه ۶ آذر:
 ایران........................ استرالیا
چهارشنبه ۹ آذر:
 ایران..................... کره‌جنوبی


Page Generated in 0.0055 sec