printlogo


کد خبر: 260342تاریخ: 1401/9/1 00:00
خبر



باز ی با مس با کدام نفرات؟
با اعلام باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در ادامه بازی‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم، امروز شاگردان خود را در دیداری دوستانه به مصاف مس کرمان خواهد فرستاد که البته دو تیم برای برگزاری این مسابقه در پشت درهای بسته با یکدیگر توافق کردند. جالب اینکه آخرین بازی دو تیم پیش از تعطیلات لیگ هم مقابل یکدیگر بوده که در آن بازی پرسپولیس با گل شیخ دیاباته برنده از زمین خارج شد و به تعطیلات رفت. نکته مهم اینکه پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر اعتصاب کرده بودند و تمرین دیروز هم در غیاب نفرات قدیمی سرخ‌ها برگزار شد. باید دید یحیی برای این بازی چه نفراتی را در اختیار خواهد داشت.
 
بازگشت هنانوف، اختصاصی سرلک
سرخپوشان ایران تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۲ به‌مدت یک ساعت در زمین تهرانسر انجام دادند که گرم کردن، پاسکاری‌های کوتاه و تحت فشار، اجرای پرس و فوتبال درون‌تیمی از بخش‌های مختلف این تمرین بود. وحدت هنانوف هم که تیم ملی تاجیکستان را در تمرینات و اردو همراهی می‌کرد و در بازی دوستانه با تیم ملی روسیه که با تساوی خاتمه یافت، عملکرد خوبی داشت، از دیروز به تمرینات اضافه شد. این در حالی است که میلاد سرلک هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کرد.
 
ممنوع الخروجی مشکل جدید
ظاهراً شورای برون‌مرزی با سفر تیم‌ها به امارات موافقت نکرده و به همین علت باشگاه به‌دنبال برپایی اردو در کشورهای دیگر بوده است اما حالا مانع دیگری بر سر برگزاری اردو پیدا شده است. گویا تعدادی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس فعلاً ممنوع‌الخروج هستند و به همین خاطر عملاً امکان برگزاری اردوی خارجی هم وجود ندارد!
گفـــــــــته می‌شــــــــــــود یحیی گل‌محمدی که به دادسرا احضار شده و باید برای ارائه توضیحات حاضر شود همراه با کریم باقری، سروش رفیعی و برخی بازیکنان دیگر ممنوع‌الخروج هستند. در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر هم پیش از بازی با تراکتور ۸ بازیکن پرسپولیس احضار شدند که در میان آنها بازیکنان ملی‌پوش هم بود اما مشکل آنها حل شد و برای حضور در جام جهانی از کشور خارج شدند.
 


Page Generated in 0.0061 sec