printlogo


کد خبر: 260340تاریخ: 1401/9/1 00:00
بازیکنان رودرروی باشگاه؛ فقط خارجی‌ها و جوان‌ها تمرین کردند
اوج بحران در پرسپولیس احضار کاپیتان‌ها به کمیته انضباطی

در حالی که همه نگاه‌های اهالی فوتبال به تیم ملی و جام جهانی است، پرسپولیس همچنان با حواشی عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند و معلوم نیست مشکلات تا کجا ادامه خواهد داشت.

ابراز نگرانی یحیی
بعد از اینکه بازیکنان پرسپولیس در روزهای شنبه و یکشنبه تمرین نکردند یحیی گل‌محمدی که پیش‌تر گفته بود این مشکل درون خانوادگی حل خواهد شد با ناراحتی از شرایط پیش آمده، در آخرین ساعات روز یکشنبه در مصاحبه‌ای نسبت به شرایط ایجاد شده ابراز نگرانی کرد و گفت: «اینکه به چه دلیلی این اتفاق افتاده مهم نیست. مهم این است که ما دو تمرین مهم و طلایی را در بهترین موقعیت زمانی از دست دادیم و نتوانستیم خود را برای بازی تدارکاتی آماده کنیم .این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. بابت همین دو روزی که تمرین نکردیم تمام برنامه‌ریزی‌مان برای تمرینات و بازی‌های تدارکاتی به هم ریخته و واقعیت این است که به لحاظ تمرینی واقعاً در شرایط بدی هستیم و از برنامه عقبیم.» سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: «بازی دوستانه اول هم انجام نشد و با این روند بهترین زمان آماده‌سازی برای ادامه بازی‌های لیگ را از دست می‌دهیم. این شرایط نرمال نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برنامه‌های تمرینی‌اش اینطور بهم بخورد. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی الان فقط می‌توانم اظهار تأسف کنم که در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم.»

بزرگترها تمرین نکردند!
دیروز و در سومین روز از شروع این بحران تازه، اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به شکل دیگری ادامه پیدا کرد چرا که گروهی از بازیکنان جوان و نفرات خارجی که امسال به تیم پیوسته‌اند در تمرین شرکت کردند اما نفرات قدیمی‌تر و بزرگترهای تیم تمرین نکردند. از بین اعضای کادر فنی  کریم باقری و سیدجلال حسینی هم که از باشگاه طلبکارند در تمرین حاضر نشدند تا یحیی دو تا از بازوهایش را در اختیار نداشته باشد. دیروز بازیکنانی مثل مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، علی نعمتی، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، احمد گوهری، میلاد سرلک و… حاضر به تمرین نشدند. جالب اینکه محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس نیز در محل تمرین حاضر شد و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان درباره مشکلات‌شان گفت و گو کرد و قول رفع آن مشکلات را داد اما بازیکنان بدون در نظر گرفتن این قول و وعده تمرین نکردند. در حالی که بازیکنان منتظر توجه از سوی مدیرعامل باشگاه بودند تا بتوانند مشکلات خود را به گوش او برسانند اما رضا درویش راهی قطر شد تا بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کند. در کنار این مسائل فارس نوشته یک تماس تلفنی از سوی درویش با یحیی و کلماتی که او علیه بازیکنان به کار برده باعث ناراحتی بسیار زیاد بازیکنان شده و حالا کار به جایی رسیده که به نوعی این تیم دو تکه شده است.

احضار عجیب کمال و عالیشاه
در پی این اتفاقات و در اقدامی عجیب به امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا دو کاپیتان پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی باشگاه نامه داده شده تا امروز پاسخگوی تمرین نکردن کل بازیکنان باشند. این در حالی است که به گفته بازیکنان پرسپولیس، تمرین نکردن سرخ‌پوشان در سه روز گذشته یک تصمیم جمعی بوده و مشخص نیست که آیا کمیته انضباطی پرسپولیس بازیکنان دیگری را هم به زودی به این کمیته دعوت می‌کند یا نه.


Page Generated in 0.0049 sec