printlogo


کد خبر: 260321تاریخ: 1401/8/30 00:00
خبر



سختگیری فیفا برای خبرنگاران
تلفن همراه ممنوع!
آخرین تمرین تیم ملی ایران قبل از بازی با انگلیس دیروز (یکشنبه) در کمپ تمرینی الریان آغاز شد و خبرنگاران تنها اجازه حضور ۲۰ دقیقه‌ای در تمرینات را داشتند. با این حال یکی از مسئولان فیفا در تمرین حاضر شد و سختگیری زیادی برای خبرنگاران داشت. به طوری که آنها حق استفاده از گوشی‌های‌ همراه خود برای گرفتن عکس و فیلم را نداشتند. این قوانین سخت به علت رعایت حق پخش بوده و حین برگزاری مسابقات هم برای کلیه خبرنگاران حاضر در جام جهانی دست و پا‌گیر خواهد بود.


مقابل انگلیس با لباس نایکی
ایران بالاخره با کیت جدید
ایران امروز (دوشنبه) در اولین بازی خود در دور گروهی، برای نخستین بار از کیت جدید خود استفاده خواهد کرد. این کیت تولید شرکت مجید است و ایران برای اولین بار با لباس تولید داخل در جام جهانی بازی می‌کنند. البته قرار بود پیش‌تر از این، از لباس تیم ملی در زمین مسابقه رونمایی شود ولی همه چیز دست به دست هم داد تا لباس جدید پیش از مسابقه اول جام جهانی، در هیچ مسابقه دیگری مورد استفاده قرار نگیرد.
ملی پوشان فوتبال ایران در حالی با لباس‌های تولید مجید مقابل بازیکنان سرشناس انگلیس بازی می‌کنند که لباس‌های تولیدی کمپانی نایکی به تن آنهاست. البته به ادعای تولیدکننده البسه تیم ملی، کیفیت و تکنولوژی به کار رفته، هیچ تفاوتی با نایکی و آدیداس ندارد اما باید دید در صحنه تقابل با تیمی که کیت نایکی را به تن می‌کند، ایران با لباس‌های مجید چه خواهد کرد.
بر اساس اعلام فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول مرحله گروهی مقابل انگلیس با لباس دوم خود (یکدست قرمز) بازی خواهد کرد. به این ترتیب برای رونمایی از لباس اول تیم ملی همچنان باید صبر کنیم. به نظر می‌رسد که شاگردان کی‌روش بالاخره و در بازی با ولز بتوانند لباس اول خود (یکدست سفید) را به تن کنند.


برای تزریق امید و انگیزه به بازیکنان
امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی
امید ابراهیمی که بخاطر مصدومیت در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم شد، با نظر کارلوس کی‌روش به قطر سفر کرد و پیش از بازی با انگلیس در جمع بازیکنان و رئیس فدراسیون فوتبال بود.
کی‌روش گفته بود با وجود مصدومیت امید ابراهیمی او را به اردوی تیم ملی در قطر دعوت می‌کند تا روحیه بازیکنان را بالا ببرد. این اتفاق را با حضور این هافبک مصدوم و روحیه دادن به او انجام داد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان صرف شام در کنار امید ابراهیمی و میزی که دور آن سایر ملی‌پوشان ازجمله احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد نشسته بودند، گفت: «اتفاقی که برای امید افتاد، برای همه نگران‌کننده است. واقعاً دلم می‌خواهد قدر یکدیگر را بدانیم و هرچه زودتر، امید با بهبودی کامل به میادین برگردد. شرایط خاصی برای امید پیش آمد که همه بازیکنان و ما نگران او هستیم و بیشتر از همه خود امید بخاطر این مصدومیت ناراحت است.»
 


Page Generated in 0.0051 sec