printlogo


کد خبر: 260309تاریخ: 1401/8/30 00:00
سوژه


فرصت‌سوزی بدون ستاره‌ ایرانی
پالما بدون طیبی تیم نیست
در چهارچوب دیدارهای معوقه هفته نهم لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال پالما در حالی که برخلاف سه مسابقه اخیرش حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، مقابل تیم رده هشتمی نویا قرار گرفت. تیم فوتسال پالما که هفته گذشته با درخشش حسین طیبی و گلزنی این بازیکن به برتری مقابل بارسلونا دست یافته و به دو امتیازی این تیم صدرنشین رسیده بود، با توجه به توقف آبی‌اناری‌ها این شانس را داشت تا هم‌امتیاز با آنها شود ولی مقابل نویا متوقف شد. یاران طیبی و اولادقباد در دیدار مقابل نویا که دو گل به خودی به سودشان ثبت شد، به تساوی دو بر دو خارج از خانه دست پیدا کردند تا ۲۰ امتیازی شوند و با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرند. حسین طیبی که در این فصل پنج گل به ثمر رسانده، همراه با مسلم اولادقباد و سه بازیکن تأثیرگذار دیگر پالما در دیدار برابر نویا استراحت کردند تا آماده سه مسابقه پیش رو در لیگ قهرمانان اروپا شوند.
 
حمایت پورتو از مصاحبه کی‌روش
ممنون مستر سی کیو
کارلوس کی‌روش در یکی از مصاحبه‌های خود از طارمی مهاجم تیم پورتو بابت پنالتی‌هایی که در لیگ پرتغال می‌گیرد و همواره مورد انتقاد رسانه‌های «لیسبون» است، دفاع کرد. در پیام باشگاه پورتو آمده است: «از آنجایی که طارمی یک بازیکن عالی است و پیروزی‌هایی برای پورتو به دست آورده، طبیعی است که برخی مطبوعات در لیسبون دوستش نداشته باشند. این را کارلوس کی‌روش، مربی ایران می‌گوید که می‌داند در پرتغال وقتی برای پورتو گل می‌زنی قلب سه یا چهار میلیون هوادار بنفیکا و یک میلیون و نیم هوادار دیگر اسپورتینگ را می‌شکنی. از این‌رو کی‌روش و در مواجهه با سیرک رسانه‌ای پیرامون مهدی، این سؤال را مطرح می‌کند. آیا تمام پنالتی‌های دیگری که هیچ کس به آن اعتراض نکرد، همه پنالتی بودند؟»
 

تساوی  والدپنیاس در لیگا ناسیونال
ناکامی احمد عباسی در گلزنی
یاران احمد عباسی در والدپنیاس که طی چهار مسابقه اخیرشان در لیگا ناسیونال شکست خورده و در جمع دو تیم پایین جدول قرار گرفته بودند، برابر رئال بتیس با وجود عدم پیروزی توانستند به روند باخت‌های خود پایان بدهند و یک امتیاز بگیرند. سعید احمد عباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران که هفته گذشته نخستین بازی خود برای این باشگاه و لیگا ناسیونال اسپانیا را مقابل پالما انجام داده بود، برابر رئال بتیس هم به میدان رفت که البته موفق به گلزنی نشد.


Page Generated in 0.0055 sec