printlogo


کد خبر: 260294تاریخ: 1401/8/30 00:00
خبر


پنج روز از اعتصاب نفت‌مسجدسلیمان گذشت
پنج روز از اعتصاب تیم نفت مسجدسلیمان و ترک اردوی اهواز توسط بازیکنان این تیم گذشت. بازیکنان نفت که تاکنون ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند به‌دلیل عدم تحقق وعده مسئولان باشگاه در پرداخت بخش دیگری از مطالبات آنها، ۲۴ آبان ماه دست به اعتصاب زدند و ۲۵ آبان هم اردوی اهواز را ترک کردند. پنج روز از اعتصاب بازیکنان نفت می‌گذرد و دیروز یکشنبه هم در تمرینات حضور نداشتند و به باشگاه اعلام کرده‌اند تا مطالباتشان پرداخت نشود به اردو برنمی‌گردند. گفته می‌شود پولی که قرار بود از طریق وزارت نفت برای کمک به تیم‌های نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شود، در حساب این اداره کل قرار دارد و هنوز این پول به حساب باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان واریز نشده است تا مشکلات تیمی مثل نفت مسجدسلیمان دو چندان شود. البته اداره کل ورزش استان به‌دنبال راهکاری برای پرداخت این پول به دو باشگاه نفتی خوزستان است. مشخص نیست مشکل مالی نفت مسجدسلیمان چه زمانی حل می‌شود و بازیکنان به تمرینات برمی‌گردند تا تیمی که در رده پانزدهم قرار دارد بیش از این فرصت رسیدن به شرایط بهتر را از دست ندهد.
 
بازی دوستانه گل‌گهر مقابل دانشجویان
تمرینات تیم گل‌گهر سیرجان این روزها در تهران دنبال می‌شود و قرار است شاگردان امیر قلعه‌نویی فردا (سه‌شنبه) یک بازی دوستانه انجام دهند. این بازی برابر تیم ملی دانشجویان برگزار خواهد شد و اعضای تیم گل‌گهر چهارشنبه تهران را به مقصد سیرجان ترک خواهند کرد. بازیکنان گل‌گهر به‌مدت شش روز در سیرجان خواهند بود و دوباره به تهران برمی‌گردند و قرار است آنها یک بازی دوستانه را هم با ذوب‌آهن در تهران انجام دهند که زمان برگزاری این بازی 11 آذر ماه خواهد بود. سیرجانی‌ها روز 12 آذر راهی ترکیه خواهند شد و در یک اردوی 10 روزه احتمالاً سه بازی دوستانه هم انجام خواهند داد.
 
هفته چهارم لیگ فوتبال زنان
کرمانی‌ها همچنان پیروز
بعد از حدود دو هفته تعطیلی لیگ برتر فوتبال زنان در فیفادی نوامبر که به‌دلیل برگزاری دو مسابقه تیم ملی زنان مقابل تیم ملی بلاروس بود، بالاخره هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد که خاتون بم، شهرداری سیرجان، سپاهان، ملوان و پیکان پنج تیم پیروز هفته چهارم این رقابت‌ها بودند. نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ فوتبال زنان به این شرح است:
ایساتیس کران فارس یک - سپاهان اصفهان 5
شهرداری سیرجان ۵ - کیان نیشابور صفر
پالایش گاز ایلام صفر- خاتون بم 2
ملوان بندر انزلی ۲ - بادرود تهران یک
زارع باطری سنندج صفر - پیکان البرز 2
 


Page Generated in 0.0057 sec