printlogo


کد خبر: 260263تاریخ: 1401/8/30 00:00
خبر


تغییرات در فدراسیون بوکس
صالحی سرپرست شد
سیامک صالحی به طور موقت، جانشین حسین ثوری در فدراسیون بوکس شد. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، در حالی که به همراه تیم جوانان عازم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا شده است، با انتشار ویدیویی در یکی از رسانه‌های خارج از کشور اعلام عدم بازگشت و پناهندگی کرد. با توجه به شرایط، طبق قوانین و اساسنامه، همه مسئولیت‌های رئیس به نایب رئیس واگذار می‌شود. به این ترتیب سیامک صالحی نایب رئیس حسین ثوری، امور فدراسیون را برعهده گرفت تا وزارت ورزش برای آینده این رشته تصمیم‌گیری کند. البته فعلاً وزارت ورزش و جوانان ایران موضع خود را نسبت به این اقدام حسین ثوری اعلام نکرده است.

آغاز چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی
قهرمانی کشور بدون میزبان
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور طی روزهای 30 آذر لغایت 2 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. براساس مفاد چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته (مرحله اول چرخه) طی روزهای 30 آذر لغایت 2 دی برگزار می‌شود. شرایط برگزاری، میزبان مسابقات و سهمیه نفرات متعاقباً اعلام می‌شود.

 پایان هفته اول لیگ کشتی فرنگی
ورود فولاد خوزستان با ملی پوشان
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام(ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی اهواز و میزبانی تیم فولاد برگزار شد. در هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B سه تیم فولاد خوزستان، مقاومت البرز و رعد پدافند هوایی ارتش به مصاف هم رفتند که با برتری تیم فولاد خوزستان همراه شد. فولاد خوزستان با توجه به حضور حمید گرشاسبی در رأس مدیریت این باشگاه در لیگ برتر کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کرده و سعی کرده تا با جذب تعدادی از
ملی پوشان کشتی فرنگی جوان و با تجربه از جمله امیر قاسمی منجزی، پویا ناصرپور، پژمان پشتام و محمدجواد رضایی در این مسابقات حضور داشته باشد.
 
آغاز ثبت‌نام از کاندیداها
پایان بلاتکلیفی در کشتی پایتخت؟
ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست هیأت کشتی استان تهران از امروز ۳۰ آبان (دوشنبه) آغاز می‌شود. هیأت کشتی تهران مدتی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد. عبدالله عزیزی رئیس هیأت کشتی تهران بود که پیش از اتمام دوره چهارساله‌اش از سوی علیرضا دبیر برکنار شد. رئیس فدراسیون کشتی ۲۹ خرداد در حکمی «محمدابراهیم امامی» را به‌عنوان سرپرست هیأت کشتی استان تهران منصوب کرد و از آن زمان تا الان فدراسیون کشتی درگیری شدیدی را با عبدالله عزیزی دارد. افراد واجد شرایط می‌توانند به‌مدت ۷ روز کاری برای ثبت‌نام در محل هیأت کشتی تهران حضور داشته باشند.


Page Generated in 0.0058 sec