printlogo


کد خبر: 260262تاریخ: 1401/8/30 00:00
 شمارش معکوس برای انتخابات فدراسیون کاراته
رییس همچنان بی‌رقیب

ایران ورزشی- کاراته یکی از رشته‌های مدال‌آور و مستعد برای کسب سکوهای قهرمانی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است. کسب مدال طلای تاریخی سجاد گنج‌زاده در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را اگر به نشان‌های ارزشمند دیگر دشت شده در این رشته گره بزنیم، درخواهیم یافت که مجموعه کاراته در طول این چند سال با مدیریتی منسجم و هماهنگ مقتدرانه حرکت کرده و قدم‌های مثبتی در مسیر پیشرفت برداشته است. حالا با اینکه چند ماه از پایان دوره ریاست طباطبایی رئیس موفق این فدراسیون باقی مانده است، مسئولین وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات در پایان دوره ریاست او (23 اسفند 1401) از اواسط هفته گذشته شروع به ثبت نام کاندیداهای مدعی برای حضور در مجمع انتخاباتی آتی و کسب کرسی ریاست کردند. پروسه‌ای مرسوم برای برگزاری مجامع انتخاباتی که پس از گذشت 7 روز از آغاز آن در رشته کاراته، هنوز حتی یک نفر هم برای ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی به دبیرخانه فدراسیون کاراته مراجعه نکرده است!
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از روز 22 آبان آغاز شد تا نامزدهایی که مدعی حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برای کسب کرسی ریاست هستند، با ارائه مدارک خود پس از طی شدن مراحل قانونی در صورت تأیید صلاحیت شانس خود را امتحان کنند. ریاست ۴ ساله سیدحسن طباطبایی در فدراسیون کاراته روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و انتخابات برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون با رأی اعضای مجمع قرار است دقیقاً بعد از اتمام دوره ریاست قانونی طباطبایی در فدراسیون کاراته برگزار شود. نکته جالب توجه در این مورد، ثبت نام زودهنگام نامزدهای کاراته قبل از پایان دوره مدیریتی طباطبایی در فدراسیون کاراته است!
رئیسی نسبتاً موفق در این فدراسیون که اگرچه در برخی موارد منتقدینی را نیز داشته است، اما در بیشتر موارد قدم‌های بزرگ و مؤثری را در مسیر پیشرفت و حرکت رو به جلوی کاراته ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی برداشته است.
 به نظر می‌رسد، به همین دلیل و با توجه به گذشت 7 روز از شروع ثبت‌نام کاندیداهای مجمع انتخاباتی کاراته، اینکه هنوز هیچ نامزدی برای ثبت نام پا پیش نگذاشته است، بیانگر بی‌رقیب بودن طباطبایی در مجمع انتخاباتی آتی باشد. زیرا قطعاً با در نظر گرفتن این شرایط، اینطور به نظر می‌رسد که انتخابات فدراسیون کاراته بلافاصله بعد از اتمام دوره ریاست طباطبایی برگزار می‌شود، تا کار به سرپرستی و حواشی ناشی از آن نکشد.


Page Generated in 0.0058 sec