printlogo


کد خبر: 260257تاریخ: 1401/8/30 00:00
خبر



دیدار درویش با جانبازان
رضا درویش، محمود خوردبین و مصطفی لشگری دیروز راهی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله شدند تا از موسی سلامت که از جانبازان و هواداران شناخته شده ‌پرسپولیس است، عیادت کنند که وی از این بابت قدردانی کرد. مدیران پرسپولیس از این فرصت استفاده کردند و با دیگر جانبازان دفاع مقدس که در این مرکز حضور دارند، دیدار و گفت‌و‌گو داشتند. رضا درویش در جریان این حضور با مدیر این مجموعه نیز ملاقات داشت. مدیر مجموعه توانبخشی جانبازان ثارالله در جریان این ملاقات، ضمن تشکر از مدیریت باشگاه پرسپولیس، با توجه به علاقه‌مندی جانبازان، خواستار افزایش این دیدارها و حضور اعضای تیم‌های محبوب و پرهوادار در مجموعه شد. وی با اعلام این مطلب که جانبازان بویژه جانبازان ضایعه نخاعی و اعصاب و روان که شرایط سخت‌تری دارند گاهاً گلایه می‌کنند که فراموش شده‌اند، حضور چهره‌های سرشناس ورزش و هنر را برای آنها بسیار روحیه‌بخش، مؤثر و امیدبخش دانست.

دلبری جانشین مسجدی در هیأت مدیره
وزارت ورزش و جوانان دیروز ضمن موافقت با استعفای محمد اسد مسجدی که پیش از این تقدیم شده بود، محمد دلبری را به‌عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب کرد. این عضو اقتصادی هیأت مدیره مدتی است که به‌عنوان رئیس کمیته اقتصادی، با باشگاه پرسپولیس همکاری دارد. ریاست فعلی هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، معاون کنونی برنامه‌ریزى و توسعه اقتصادى و مدیر گروه عمران و زیرساخت آستان قدس رضوى، شهردار سابق قم، عضو سابق هیأت مدیره بانک شهر، معاون سابق سرمایه انسانی و آموزش مؤسسه مالی و اعتباری مهر و عضو هیأت مدیره صندوق مهر امام رضا (ع) از جمله مسئولیت‌های وی است. به این ترتیب، اعضای هیأت مدیره پرسپولیس از این پس عبارت خواهند بود از: حسین شهریاری، رضا درویش، حسین خبیری، سید مجید پوراحمدی و محمد دلبری.

 درویش و هیأت مدیره تماشاگر بازی تیم ملی
محمد اسدمسجدی، سید مجید پوراحمدی و حسین شهریاری سه عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، بامداد امروز سفر یک روزه‌ای به قطر خواهند داشت و بامداد سه‌شنبه بعد از حضور در بازی ایران و انگلیس به تهران باز خواهند گشت. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه نیز صبح امروز همراه گروهی که از سوی فدراسیون فوتبال راهی قطر می‌شوند، برای تماشای اولین بازی تیم ملی ایران سفر یک روزه‌ای به دوحه دارد.


Page Generated in 0.0043 sec