printlogo


کد خبر: 260256تاریخ: 1401/8/30 00:00
جلسه درویش با کاپیتان‌ها برگزار نشد، خبری از تمرین نیست
اعتصاب «درون خانوادگی» ادامه دارد!



ساعاتی بعد از انتشار اطلاعیه باشگاه پرسپولیس و توضیح درباره اینکه بازیکنان طلبی از باشگاه ندارند و آن بخش باقیمانده از مبلغ قرارداد‌شان را جریمه شده‌اند یحیی گل‌محمدی در نقش میانجی بین باشگاه و بازیکنان سعی داشت فضا را تلطیف کند. او در بخشی از مصاحبه‌اش درباره اعتصاب و تعطیلی تمرین توضیح داد: «مسائل درون خانوادگی است و حل و فصل می‌شود. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. به طور کلی یک اختلاف‌حسابی درباره مطالبات فصل قبل وجود دارد که حل می‌شود. مدیران باشگاه و اعضای تیم رابطه خیلی خوبی با هم دارند و همدلی خوبی حاکم است. مهم‌ترین مسأله این است که مدیرعامل باشگاه آقای درویش و اعضای هیأت مدیره در تلاش برای ساپورت و حمایت از تیم هستند و بازیکنان هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. بقیه مسائل هم حل می‌شود و نباید به آن دامن زد.»
یحیی همچنین گفت: «بازیکنان انتظار دارند جریمه سال گذشته لغو شود، چون متأسفانه در سال‌هایی که قهرمان شدیم و حماسه تاریخی پوکر و گلات و صعود به فینال آسیا را رقم زدیم هم ارقامی از مطالبات تیم و به خواسته باشگاه کسر شد و این نباید هر فصل تکرار شود، حرف بازیکنان این است. باشگاه هم می‌گوید ما با توجه به صدرنشینی تیم پیگیر لغو جریمه ۵ درصدی در هیأت مدیره هستیم. اکنون هم این مسأله با درایت باشگاه و همدلی بین باشگاه و تیم حل می‌شود. تأکید می‌کنم این مسأله درون خانوادگی است و حل می‌شود.»
گفته می‌شود بازیکنان از اطلاعیه عصر روز شنبه باشگاه هم ناراحت و دلخور شده‌اند که البته قابل انتظار بود چرا که آنها معتقدند نباید به خاطر کنار رفتن از جام حذفی جریمه می‌شدند.
اما دیروز و برای دومین روز متوالی تمرین پرسپولیس برگزار نشد. این بار هم بازیکنان به محل تمرین نرفتند. آنها انتظار داشتند درویش در محل تمرین حاضر شده و به آنها توضیح بدهد اما وقتی فهمیدند خبری از مدیرعامل نخواهد شد اصلاً به محل تمرین نرفتند. ظاهراً ابتدا درویش به بازیکنان تیم اعلام کرده بود که در دفتر کارش میزبان آنها خواهد بود تا این مسأله را با جلسه و گفت‌و‌گو حل کنند اما او ظهر دیروز راهی مراسمی با حضور ایثارگران شد که موسی سلامت جانباز معروف پرسپولیسی هم در آن حضور داشت. قرار بود امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی به نمایندگی از کلیه بازیکنان فصل قبل درباره اختلاف بین خود و باشگاه با درویش صحبت کنند که این جلسه برگزار نشد. از سوی دیگر قرار است درویش امروز همراه با اعضای هیأت مدیره باشگاه به قطر سفر کنند و با این شرایط مشخص نیست ماجرای اعتصاب تا کجا و کی ادامه پیدا خواهد کرد. در واقع اگر تا قبل از رفتن درویش به قطر جلسه کاپیتان‌ها با او برگزار نشود احتمالاً این اعتصاب ادامه خواهد داشت.


Page Generated in 0.0050 sec