printlogo


کد خبر: 256355تاریخ: 1401/7/11 00:00
خبر



سومین شکست پینگ‌پینگ بازهای ایران
امید صعود از بین رفت
تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان شکست خوردند تا دیگر هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشند.
مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان که در چنگدو چین جریان دارد، دیروز پیگیری شد و طی آن در بخش مردان، ایران با نتیجه ۲ به ۳ مقابل مجارستان شکست خورد. در این دیدار برای ایران نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی به میدان رفتند که البته با این شکست دیگر امیدی به صعود در مرحله بعد ندارند.
چهارمین و آخرین دیدار تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) برابر رومانی برگزار می‌شود. این تیم که در گروه سوم قرار دارد، پیش از این هم مقابل ژاپن و هنگ‌کنگ شکست خورده بود.
در بخش زنان نیز تیم ایران در سومین بازی به مصاف لوکزامبورگ رفت که با نتیجه ۳ به صفر بازی را واگذار کرد.
الینا رحیمی، ندا شهسواری و شیما صفایی، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را در این دیدار تشکیل دادند. شاگردان حمیده ایرانمنش در حالی مقابل لوکزامبورگ شکست خوردند که در دو بازی قبل مقابل سنگاپور و تایلند نیز همین نتیجه را ثبت کرده بودند. دختران ایران امروز مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرند. تیم دختران هم مانند تیم مردان، با سه شکستی که داشته، امیدی به صعود ندارد.
 
جام باشگاه‌های هندبال زنان آسیا
پیروزی سپاهان مقابل کویت
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل نماینده کویت به برتری رسید. تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در دومین مسابقه خود از جام باشگاه‌های آسیا مقابل القرین کویت به میدان رفت و با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ مقابل این تیم به برتری رسید. نماینده هندبال زنان ایران امروز (دوشنبه ۱۱ مهر) برابر آلاتائو آلارولاری قزاقستان به میدان می‌رود. پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا و انتخابی سوپر گلوب از ۹ تا ۱۷ مهر به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. این مسابقات با حضور ۷ تیم‌ از کشورهای قزاقستان (۲تیم)، کره، ازبکستان، هند، ایران و کویت به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
 
لیگ برتر بسکتبال بدون تماشاگر شد
طبق اعلام سازمان لیگ ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می‌شود. سازمان لیگ بسکتبال همچنین اعلام کرد در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان‌های میزبان، مجوز ورود تماشاگر را اخذ کنند، برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر از نظر فدراسیون بلامانع است. همچنین در اطلاعیه فدراسیون عنوان شده که در صورت عدم امکان برگزاری مسابقات در هر یک از استان‌ها، آن مسابقه در تهران بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

 


Page Generated in 0.0051 sec