printlogo


کد خبر: 256342تاریخ: 1401/7/10 00:00
اشتباهی به قیمت باخت


دقیقه ۱۰ ذوب‌آهن صاحب اولین کرنر بازی شد اما دروازه‌بان پیکان ارسال سجاد آشوری را مهار کرد. یک دقیقه بعد پاس سجاد آشوری از سمت راست به مقابل دروازه پیکان، ثمری نداشت و مدافع پیکان پیش از مهاجم ذوب‌آهن به توپ رسید و این موقعیت را از حریف گرفت.
دقیقه ۱۷ شوت محمدجواد آزاده به راحتی توسط حبیب فرعباسی مهار شد.
دقیقه ۲۹ اولین موقعیت جدی بازی روی ارسال کرنر توسط سجاد آشوری رقم خورد که ناصری به خوبی ضربه سر بازیکن ذوب‌آهن را مهار کرد.
سرانجام میزبان روی اشتباه مدافع پیکان به گل رسید. دقیقه 40 اشتباه مدافع راست پیکان باعث شد تا آشوری در محوطه جریمه صاحب توپ شود. او پس از دریبل مدافع پیکان ضربه خود را به طاق دروازه زد و تیمش را پیش انداخت.
دقیقه 51 ارسال روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه سر ساسان انصاری همراه شد که توپ در اختیار فرعباسی قرار گرفت. دقیقه 82 شوت مجتبی حقدوست به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
نکته جالب این بازی تقابل تیم‌ها با مربیان فصل پیش خود بود که به جذابیت این دیدار افزوده بود و برای هر دو مربی پیروزی  در این رقابت خیلی بااهمیت  به نظر می‌رسید. تارتار  و تیمش در رقابتی نزدیک و فقط با اختلاف یک گل، مچ مجتبی  حسینی را خواباندند  تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند و امیدوارتر به آینده شدند.
 


Page Generated in 0.0054 sec