printlogo


کد خبر: 256336تاریخ: 1401/7/10 00:00
خبر



فریادهای ساپینتو بعد از گل اول


 محمد محبی باز هم برای استقلال روز گذشته گل زد. محبی که یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود دربازی قبلی استقلال هم گل زد و این بار هم با توجه به اینکه دروازه حریف را باز کرد باعث شد تا بیش از پیش محبوب هواداران شود، اما نکته جالب بعد از گل زدن محبی این بود که ساپینتو با حرکت‌های دستش نشان داد که استقلالی‌ها عقب‌نشینی نکنند و باز هم برای زدن گل به تیم گل گهر حمله کنند.
 

خوش و بش
دو سرمربی

ساپینتو روز گذشته برای نخستین بار به همراه تیمش مقابل یک استقلالی قدیمی قرار گرفت. استقلال با امیر قلعه‌نویی بیشترین قهرمانی را تاکنون به دست آورده است و همین نکته در هنگام مواجه قلعه‌نویی و ساپینتو محور بحث آنها شده بود. همچنین قلعه‌نویی در هنگام مواجه با ساپینتو گفت: «امیدوارم بازی خوبی شود و مردم لذت ببرند و نتیجه بازی دست خداست. خوشحالیم که مربی بزرگی مثل شما به کشورمان آمده و امیدوارم به فوتبال ایران خدمت کنید.»
 
در شب سخت سیرجان
عرب‌براقی نمره قبولی گرفت


امیر عرب‌براقی داور بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان توانست روز گذشته علی‌رغم سنگینی و جنجال در پایان این دیدار، نمره قبولی بگیرد. عرب‌براقی که برادر خانم علیرضا فغانی است، درست زمانی که فغانی از لیست بین‌المللی بیرون آمد وارد لیست شد و به تازگی به جمع داوران بین‌المللی پیوسته است.
این داور جوان بازی سنگین بین تیم‌های استقلال و گل‌گهر را بخوبی قضاوت کرد و در لحظات پایانی این دیدار پنالتی به نفع تیم میهمان گرفت که درست بود، اما تیم میزبان که نمی‌خواست در خانه بازنده شود به‌شدت به این تصمیم عرب براقی اعتراض کرد. نکته قابل توجه اینکه با توجه به تصمیم داور که کاملاً به سود استقلال بود، ساپینتوی معترض آن قدر کنار زمین به نحوه قضاوت عرب براقی اعتراض کرد که از او کارت قرمز دریافت کرد!
سرمربی استقلال بعد از اینکه کارت قرمز را جلوی چشمان خود دید به طرف داور و حتی ناظران بازی حمله‌ور شد و اگر اطرافیان او جلویش را نمی‌گرفتند معلوم نبود چه اتفاقی در نهایت می‌افتاد!
البته عرب براقی با وجود اینکه شرایط بازی در دقایق پایانی به‌شدت ملتهب شد، اما توانست بخوبی حواشی را کنترل کند و بازی را به پایان برساند. به نظر می‌رسید حضور در لیست بین‌المللی این داور جوان را اینقدر با انگیزه کرده بود.
 


Page Generated in 0.0045 sec