printlogo


کد خبر: 256312تاریخ: 1401/7/10 00:00
سوژه

پاس گل تماشایی سعید
عزت‌اللهی منجی وایله


تیم وایله بولدکلاب در حالی به مصاف ویدور رفت که این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای این تیم قرمزپوش برخوردار بود؛ تیمی که سعید عزت‌اللهی را روی نیمکت خود داشت. عزت‌اللهی که فصل گذشته بازیکن فیکس وایله بود، این فصل باتوجه به حضور دیرهنگام در تمرینات این تیم هنوز وارد ترکیب اصلی نشده و در بازی مقابل ویدور نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. این بازی تا دقایق پایانی با یک گل به سود ویدور دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 85 عزت‌اللهی وارد زمین شد و دو دقیقه بعد، تیمش موفق شد روی پاس او گل تساوی را بزند. روی یک حمله از سمت راست، عزت‌اللهی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چرخش دیدنی و پاس به مهاجم هم‌تیمی، او را در موقعیت گلزنی قرار داد تا پاس و گل تساوی را بزند. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا وایله جایگاه خود در رتبه نخست لیگ یک دانمارک را حفظ کند.

درخشش سردار شکست لورکوزن


در ادامه رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگا تیم‌های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که در پایان مونیخی‌ها به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کردند. سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد. او در مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای حضورش مقابل بایرن مونیخ، یک دریبل موفق، ۱۵ لمس توپ، ۶ پاس صحیح، یک پاس کلیدی، دو برتری در دوئل‌های زمینی و یک برد در نبرد هوایی داشت و در کنار آن، سه فرصت گلزنی هم به وجود آورد که هم‌تیمی‌های او نتوانستند از آن بهره ببرند.

نباید اشتباه کنیم
مجیدی: خاطرات خوشی با العین دارم


در هفته چهارم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، امروز تیم‌های اتحاد کلباء و العین در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف هم می‌روند. سرمربی ایرانی ببرها می‌گوید که خاطرات بسیار خوبی از تیم حریف دارد: «خیلی خوشحالم که دوباره به العین می‌روم، زیرا خاطرات خوشی با این تیم دارم. مهم‌ترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. از نظر تمرینی هفته خوبی را سپری کردیم و باید در طول مسابقه اشتباهات‌مان را کاهش دهیم. تلاش می‌کنیم عملکردی قدرتمند ارائه دهیم تا با کسب نتیجه مثبت به خانه برگردیم.»

رقیب سردار در مونیخ
تصمیم بایرن به سود آزمون


فلوریان ویرتس، ستاره جوان لورکوزن در آستانه بازگشت به میادین است اما نشریه آلمانی اعلام کرد بایرن مونیخ توسط ناگلزمان با این بازیکن تماس داشته و توافقات انجام شده است. بایرن مونیخ قصد دارد با پرداخت 100 میلیون یورو بابت این بازیکن همبازی آزمون را گران‌ترین خرید تاریخ باوارایی‌ها کند. در صورت جدایی ویرتس از بایرلورکوزن جایگاه آزمون در ترکیب اصلی تیم محکم خواهد شد و بایرن مونیخ با این اقدامش به ستاره ایرانی خدمت خواهد کرد.


Page Generated in 0.0054 sec