printlogo


کد خبر: 256306تاریخ: 1401/7/10 00:00
خبر



تکذیب مصاحبه محمدی
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به انتشار بعضی اظهارنظرهای غیر واقعی از معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، اعلام می‌گردد ایشان در روزهای گذشته هیچ‌گونه اظهارنظری درباره مسائل باشگاه و تیم نداشته است. سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: اظهارنظرهای منتشر شده از سوی محمد محمدی، درباره مسائل مربوط به تیم و قراردادهای بازیکنان، غیر واقعی است. بر این اساس تأکید می‌گردد، معاون ورزشی باشگاه در روزهای اخیر هیچ‌گونه مصاحبه‌ای نداشته‌اند.

تغییر محل کنفرانس
دیروز قرار بود کنفرانس قبل از بازی یحیی گل‌محمدی به رسم بازی‌هایی که پرسپولیس در این فصل میزبان بوده در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود اما گفته شد به خاطر تعمیراتی که در این ورزشگاه انجام می‌شود این اتفاق میسر نشده و مصاحبه در محل سازمان لیگ برگزار شد.

کادر فنی تیم ملی در کنار یحیی
عصر جمعه دستیاران کی‌روش در محل تمرین قرمزپوشان ایران در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند و عملکرد سرخپوشان را از نزدیک مشاهده کردند. اعضای کادر فنی تیم ملی، دقایقی با بازیکنان و همچنین یحیی گل‌محمدی در خصوص ملی‌پوشان سرخپوشان ایران به گفت‌و‌گو پرداختند. در جلسه میان گل‌محمدی و مربیان تیم‌ ملی درباره شرایط ملی‌پوشان پرسپولیس و برنامه‌های‌ تیم‌ ملی صحبت شد.

تغییر ساعت بازی
سازمان لیگ اعلام کرد ساعت شروع بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی یک ساعت جلو افتاده است و بنابراین این مسابقه امروز از ساعت 17:30 آغاز می‌شود. البته دلیل این تغییر ساعت اعلام نشد اما برای رسانه‌های نوشتاری اتفاق خوبی بود.

دیاباته در ایفمارک
دیاباته که سابقه آقای گلی در لیگ ایران را دارد با توجه به بالا رفتن سنش باید ملاحظات ویژه‌ای را برای تقویت خود و جلوگیری از مصدومیت داشته باشد. او برای رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگی خود دیروز در ایفمارک حاضر شد. یحیی در مصاحبه دیروز خود تأیید کرد این مهاجم مالیایی از هفته بعد به تمرینات گروهی تیمش اضافه خواهد شد.


Page Generated in 0.0042 sec