printlogo


کد خبر: 256305تاریخ: 1401/7/10 00:00
رنجبران: بعد از صادق محرمی، دانیال اسماعیلی مدافع راست خوبی است
دیاباته برای تبدیل شدن به زوج لوکادیا نیاز به زمان دارد

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

محسن رنجبران، مدافع راست سرعتی اسبق پرسپولیس در رابطه با شرایط جناح راست پرسپولیس و اوضاع سرخپوشان در شش هفته‌ای که در این فصل سپری شده با ایران ورزشی گفت‌وگو کرده است.

 شرایط پرسپولیس را در شش بازی که سپری شد چگونه ارزیابی کردید؟
پرسپولیس در شش بازی که انجام داده خوب و قابل قبول کار کرد و هفته به هفته بهتر شد و روند بازی و نتیجه‌گیری‌اش بهتر شد. ضعف پرسپولیس در خط حمله مشکل گلزنی بود که با جذب لوکادیا مشکل گلزنی‌اش را هم حل کرد فقط امیدوارم لوکادیا مصدوم نشود و مشکلی برای این مهاجم ششدانگ پرسپولیس به وجود نیاید. بازیکنی که برای پرسپولیس همه کار می‌کند و به گونه‌ای در بازی‌های حساس کار را برای پرسپولیس در می‌آورد که نمونه‌اش هم بازی با نفت مسجدسلیمان بود.
در ادامه بازی‌ها هم فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند با موفقیت کار کند؟
پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد اما به هر حال حساسیت بازی‌ها ممکن است کمی مشکل‌ساز شود. ضمن اینکه حریفان هم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و با شرایط خاص و همه قوا به مصاف تیم صدرنشین می‌روند که این مسأله کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. اما با وجود این با تیم خوبی که پرسپولیس دارد، بازیکنان به لحاظ روانی و فنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند که این امر حتی در بازی‌های سخت هم می‌تواند شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهد.
به‌عنوان مدافع سابق شرایط پرسپولیس را در پست دفاع چپ چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بعد از رفتن صادق محرمی، پرسپولیس در دفاع راست دچار مشکل شده بود و مدافع راست ششدانگی نداشت اما با حضور دانیال اسماعیلی جناح راست پرسپولیس بسیار خوب شده و شرایطش به گونه‌ای است که پرسپولیس می‌تواند روی توانایی او در کارهای تهاجمی و دفاعی با توجه به سرعت و قدرت ارسال‌اش حساب کند.
 با رسیدن امیری از این بازیکن در چه پستی باید استفاده شود؟
از آنجا که امیری با تجربه‌تر شده و بازیکن خوش‌فکری است با قرار گرفتن در دفاع چپ همراه با ترابی که در پست وینگر چپ کار می‌کند، این منطقه را بخوبی فعال کرده و شرایط خوبی را در این منطقه برای طراحی حملات برنامه‌ریزی می‌کنند.
تراکتور در تهران حریف پرسپولیس خواهد شد؟
با توجه به اینکه دو تیم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارند قطعاً بازی زیبایی را از دو تیم شاهد خواهیم بود اما با توجه به تمام احترامی که برای تیم تراکتور قائلم، معتقد هستم که این تیم در تهران حریف پرسپولیس نخواهد شد.
غیبت تماشاگر روی بازی تأثیر نخواهد داشت؟
غیبت تماشاگر که بدون تأثیر نخواهد بود چون به هر حال بازیکنان پرسپولیس همیشه عادت دارند که مقابل تماشاگر بازی کنند و قطعاً با حضور آنها با شور و هیجان بهتری بازی می‌کنند اما فعلاً شرایطی است که پیش آمده و پرسپولس با تجربه‌ای که از بازی بدون تماشاگر در دو فصل قبل کسب کرده راه پیروزی در خانه را خیلی خوب بلد است.
تعطیلات روی روند بازی‌های پرسپولیس و نتیجه‌گیری‌اش تأثیر منفی نمی‌گذارد؟
قطعاً تعطیلات نسبتاً طولانی ناشی از بازی‌های جام جهانی روی عملکرد تیم‌ها و متأثر از آن پرسپولیس تأثیر‌گذار خواهد بود اما به هر حال با برنامه‌ریزی که کادر فنی پرسپولیس انجام خواهد داد حتماً به گونه‌ای عمل می‌کند که اوضاع را در تعطیلات به گونه‌ای مدیریت کند که پرسپولیس کمترین لطمه را از تعطیلات ببیند.
فکر می‌کنید چه زمانی دیاباته می‌تواند کمک حال پرسپولیس شود و زوج خوبی برای لوکادیا شود؟
بازی‌ها بعد از تعطیلات حکایت دیگری خواهد داشت و شرایط برای امتیازگیری سخت‌تر خواهد شد. قطعاً با سپری شدن زمان مصدومیت دیاباته و مهیا شدن این بازیکن از لحاظ بدنی می‌توان روی گلزنی و حتی تبدیل شدن او به زوج مکمل خوب برای دیاباته حساب باز کرد. هر چند این نکته نیاز به زمان دارد و باید به دیاباته با توجه به شرایط خاص سنی و نوع بازی‌اش زمان داد که او مهیای بازی‌ها شود و برای پرسپولیس در نقش گلزن به شکل خوبی ظاهر شود.


Page Generated in 0.0067 sec