printlogo


کد خبر: 256304تاریخ: 1401/7/10 00:00
به عیسی مدیونم، او عضوی از تیم ماست
گل محمدی: قهرمانی در لیگ هدف اصلی ماست

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور، برعکس همیشه صحبت‌های فوتبالی نداشت و گفت: «‌در مورد بازی صحبت خاصی ندارم، به جهت اینکه واقعاً حال‌ دل‌مان خوب نیست. در این روزهای تلخ و روزهایی که همه مردم ما ناراحت هستند، صحبت در مورد فوتبال هیچ فایده‌ای ندارد. زمانی که حال دلت خوب باشد فوتبال بهت می‌چسبد، ولی واقعاً در شرایطی که وجود دارد، نمی‌توانم زیاد در مورد بازی صحبت کنم. هم بازی بدون تماشاگر است و هم در روزهایی هستیم که اکثر مردم با توجه به اتفاقاتی که افتاده ناراحت هستند.»  وی ادامه داد: «با بچه‌ها هم صحبت کردم و امیدوارم با بازی که انجام می‌دهیم حال دل‌شان را خوب کنیم. در مورد بحث فنی نمی‌توانم صحبتی کنم. عزادار همه عزیزانی هستیم که از دست‌مان رفتند. چه نیروهای پلیس و چه جوانانی که در این روزها جان‌شان را متأسفانه از دست دادند. همه آنها بچه‌های ایران و این آب و خاک هستند. صحبت کردن در مورد فوتبال در این روزها هیچ اهمیتی ندارد. امیدوارم این مسائل و مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و بتوانیم به روزها و زندگی عادی خودمان بازگردیم.»

چرا اعتراض باشگاه درباره انجام بازی بدون تماشاگر که به خاطر بازی برگشت فصل قبل اتفاق افتاده به جایی نرسید؟
 این بحث‌ها مدیریتی است. قطعاً ما هم اعتراض داشتیم به این رأی که واقعاً عجیب و غریب بود. هیچکس متوجه نشد که دلیل این رأی چه بود. ما اصلاً در آن شهر (تبریز) هواداری نداشتیم که محروم شویم. به نظرم این سؤال را باید از کمیته انضباطی پرسید.
کارلوس کی روش از مربیان لیگ برتر خواسته بازیکنان در اردوی تیم ملی ریکاوری شوند و با برنامه تمرینی تیم ملی هماهنگ باشند. شما چه صحبتی دارید؟
 من با آقای کی‌روش صحبت کردم. هر کمکی از دست ما بر‌بیاید برای تیم ملی انجام می‌دهیم. باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که برای راحتی تیم ملی، بازیکنان و اردوها هر کمکی لازم باشد انجام دهد.
رسانه‌ای نوشته عیسی آل کثیر بدون هماهنگی باشگاه در تمرینات حضور دارد. درباره شرایط آمادگی عیسی چه صحبتی دارید؟
 از نظر من آل‌کثیر عضوی از تیم ماست. درست است قراردادی با ما ندارد، ولی با توجه به اتفاقی که برای او در تیم ما افتاد، من شخصاً مدیون او هستم و هر کمکی از دستم بربیاد برای او انجام می‌دهم. او این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند و تا نیم‌فصل این روند را ادامه خواهد داد. ان‌شاءالله بعد از نیم‌فصل هم در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.
بازی قبلی‌تان مقابل نفت مسجدسلیمان حواشی زیادی داشت و صحبت‌های زیادی هم رد و بدل شد. شما چه حرفی درباره آن حواشی دارید؟
 خیلی از آن ماجرا گذشته است. اتفاقاتی که آنجا افتاد، اصلاً در ‌شأن فوتبال ایران نبود. در هر صورت شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود. وقتی با ناظر بازی صحبت کردیم او هم تأیید کرد که چمن چند روز است کوتاه نشده. بحث از آنجا شروع شد. اگر چمن ورزشگاه عادی بود شاهد این مسائل نبودیم.
گفته می‌شود دیاباته زودتر از آنچه قبلاً گفته شده بود آماده می‌شود. درست است؟
 خدا را شکر شرایطش خوب است. فکر می‌کنم از هفته بعد به جمع ما اضافه می‌شود.
فعلاً شرایطش نسبت به چیزی که فکر می‌کردیم، بهتر است و از چند روز دیگر به تمرینات ما اضافه می‌شود.
تیم تراکتور را چطور دیده‌اید؟
 قهرمانی در لیگ هدف اصلی ماست. تراکتور هم در دو هفته اخیر که پیروز شده است. به نظرم شرایط روحی و روانی این تیم بهتر شده است.
من تراکتور را تیم خیلی خوبی دیدم. قطعاً بازی سختی برای ما خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانیم با یک برد هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 


Page Generated in 0.0055 sec