printlogo


کد خبر: 256300تاریخ: 1401/7/10 00:00
خبر



تمرین آخر بدون مصدومان
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر دیروز از ساعت ۱۶ آغاز شد. بازیکنان ابتدا به صحبت‌های گل‌محمدی گوش دادند و سپس کارهای بدنی و کششی را انجام دادند .راندو در قالب سه گروه بخش بعدی تمرین بود. در ادامه نیز تاکتیک‌های تیم برای بازی با تراکتور مرور شد. در این تمرین که یک ساعت به طول انجامید بازیکنان مصدوم حضور نداشتند. عالیشاه و دیاباته غایب بودند اما آل‌کثیر کنار تیم بود. وحید امیری هم در تمرین حضور داشت اما جداگانه کار کرد.
گفتنی است بعد از تمرین بازیکنان برای حضور در اردوی پیش از بازی به هتل رفتند که ظاهراً هتل محل اردوی تیم هم تغییر کرده بود.

مربیان تیم ملی در آزادی
با اعلام فدراسیون فوتبال راجر، الکساندر و میکاییل سه نفر از مربیان تیم ملی امروز بازی پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک نظاره خواهند کرد. مربیان تیم ملی که دو روز قبل هم در تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند ملی‌پوشان پرسپولیس را زیر نظر خواهند گرفت.

تمرین در زمین شماره 4 آزادی
دیروز سایت باشگاه پرسپولیس هیچ اشاره‌ای به محل تمرین آخر این تیم قبل از بازی تراکتور نکرد. با این حال جالب است بدانید تمرین دیروز سرخ‌ها در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی که اتفاقاً کیفیت چمن بالایی هم دارد برگزار شده است تا سرخ‌ها بالاخره یک زمین خوب پیدا کنند.

تعیین تکلیف بیرانوند  در دقیقه 90
همانطور که پیش‌بینی می‌شد شرایط کمر علیرضا بیرانوند به گونه‌ای است که احتمالاً بازی امروز مقابل تراکتور را از دست بدهد. بیرانوند دیروز در تمرین آخر قبل از بازی حضور داشت اما گفته شد شرایظش امروز مشخص می‌شود که البته بعید است به بازی برسد. با این شرایط باید دید وضعیت بیرو اصلاً به گونه‌ای هست که بتواند روی نیمکت بنشیند یا نه. بیرانوند بعد از شش بازی حضور در ترکیب اصلی احتمالاً در این مسابقه جای خود را به احمد گوهری خواهد داد که در بازی تدارکاتی مقابل گل‌گهر هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec