printlogo


کد خبر: 256293تاریخ: 1401/7/10 00:00
بازگشت دوباره آقا فیروز به آبادان

بدون شک مهمترین مسأله‌ای که این بازی را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد رفتن رضا پرکاس و بازگشت فیروز کریمی به نیمکت صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی است.
زیرا جدایی رضا پرکاس با توجه به امتیاز‌هایی که برزیلی‌های ایران تحت هدایت آن کسب کرده‌اند عجیب بود اما به هر ترتیب حالا که پرکاس جدا شده است این تیم امیدوار است با بازگشت دوباره کریمی این تیم هم به روز‌های خوب خودش بازگردد.
بدون شک می‌توان گفت کریمی در اولین بازی خودش به صخره سخت تیم محمد ربیعی برخورد کرده است؛ تیمی که این فصل فروغ فصل گذشته را از لحاظ کسب نتیجه نداشت اما چغر نشان داد.
البته نکته‌ای که شاگردان کریمی را به پیروزی در این بازی امیدوار می‌کند برگزاری این رقابت در خانه محسوب می‌شود. از طرف دیگر شاگردان ربیعی هم در این بازی پس از پیروزی مقابل هوادار تهران در هفته ششم به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خودشان و آغاز روند خوب خودشان به مانند فصل گذشته هستند اتفاقی که برای آنها دور از دسترس نخواهد بود. اما سخت است. چراکه فیروز کریمی که پس از مدتی دور بودن از فوتبال ایران بار دیگر بازگشته است، برای اثبات خودش به هواداران و مدیران صنعت نفت و دچار نشدن به سرنوشت رضا پرکاس پس از گذشت چند هفته با توپ پر می‌آید و امیدوار است با کسب پیروزی مقابل رفسنجانی‌ها بازگشت قدرتمندانه‌ای به رقابت‌ها داشته باشد؛ اتفاقی که با توجه به گذشت زمان کوتاهی که از اضافه شدن این مربی به جمع نفتی‌ها می‌گذرد بسیار سخت است اما بعید نیست.


Page Generated in 0.0049 sec