printlogo


کد خبر: 256291تاریخ: 1401/7/10 00:00
آتش‌بازی در غیاب هواداران



جعفر برزگر
روزنامه‌نگار
 شاگردان حمید مطهری برای کسب دومین پیروزی فصل‌شان از همان ابتدا فوتبال متفاوتی را به نمایش گذاشتند. در همان دومین دقیقه بازی و روی ارسال کرنر علی شجاعی، ایوب کلانتری با ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه میهمان فرستاد. در حالی که انتظار می‌رفت بعد از این گل شکل بازی نفتی‌ها تغییر کند اما این‌طور نشد و این قائمشهری‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. دقیقه 9 روی یک کار تیمی، آداما‌نیان صاحب موقعیت شد که ضربه کم جان این بازیکن را سعید جلالی راد مهار کرد. سه دقیقه بعد نفت صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت اسماعیل بابایی از راه دور با فاصله زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 26 نساجی برای دومین مرتبه دروازه حریفش را باز کرد که داور آن را مردود دانست. ارسال شجاعی به روی دروازه با ضربه سر آدامانیان همراه شد و توپ در بین راه به عبدی برخورد کرد و مقابل کریم اسلامی قرار گرفت که این بازیکن توانست دروازه حریف را باز کند اما از آنجا که عبدی در شرایط آفساید قرار داشت و توپ به او برخورد کرده بود، این گل مردود اعلام شد. 10 دقیقه بعد حرکت کریم اسلامی از چپ و پاس او، به غلامعلی بیگی رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به دغاغله، دور شد. دقیقه 33 ضربه علیرضا دهقانی از پشت محوطه جریمه، مقابل حقیقی به زمین خورد و گلر نساجی با شیرجه‌ای زمینی، توپ را راهی کرنر کرد. یک دقیقه بعد نفت دروازه نساجی را باز کرد که این بار داور گل آنها را هم نپذیرفت. ارسال کرنر بازیکنان نفت با ضربه عقیل کعبی به گل تساوی نفت تبدیل شد اما پیش از آن، علیرضا دغاغله به روی حقیقی مرتکب خطا شد و داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد. دقیقه 39 روی حرکت خوب کریم اسلامی و پاس او به صابر حردانی، این بازیکن با شوتی زمینی دروازه حریف را تهدید کرد که جلالی‌راد به راحتی این توپ را مهار کرد. دقیقه 43 نفتی‌ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند که ضربه کاشته عقیل کعبی از کنار دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد بازیکنان نفت روی یک کار تیمی دیدنی، خط دفاعی نساجی را به هم ریختند و پاس رضا دهقانی به حسین شنانی رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. اما باز هم این شاگردان مطهری بودند که تیم برتر میدان نشان دادند. نساجی در نیمه دوم تیم دیگری شده بود. دقیقه 52 نساجی از سمت راست صاحب موقعیت شد که ضربه کریم اسلامی به تور کنار دروازه برخورد کرد. پنج دقیقه بعد ضربه زامهران به آدامانیان رسید و ضربه سر این بازیکن اهل مالی با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 64 برخورد اسماعیل بابایی و کریم اسلامی را داور به سود نساجی پنالتی اعلام کرد. بعد از اعلام پنالتی از سمت داور ایوب کلانتری توپ را به حامد شیری، پنالتی‌زن اول تیم تقدیم کرد و او با یک شوت پرقدرت دروازه حریف را باز کرد.
بعد از این گل نفتی‌ها آن تمرکز لازم را هم نداشتند. دقیقه 72 قائمشهری‌ها به گل سوم رسیدند. آدامانیان، کعبی را از پیش رو برداشت و پاس این بازیکن در محوطه جریمه به زامهران رسید و او با یک بغل پای فنی دروازه حریف را باز کرد. میزبان که کاملاً سوار بر بازی بود در دقیقه 83 چهارمین گلش را هم زد. ارسال کرنر از علی شجاعی به ابراهیمی رسید که توپ او روی تیر دوم رفت و توپ مسعود شجاعی به شریفی رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. دقیقه ۸۸ شوت خطرناک حامد شیری در دستان جلالی راد قرار گرفت. این پیروزی شیرین برای مازنی‌ها در حال به دست آمد که آنها هواداران‌شان را کنار خود نداشتند.
 


Page Generated in 0.0048 sec