printlogo


کد خبر: 256260تاریخ: 1401/7/10 00:00
خبر و مصاحبه


واکنش دیرهنگام به یک خبر
یامگا مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد


کوین یامگا هر گونه مذاکره با پرسپولیس برای پیوستن به رقیب دیرینه استقلال را تکذیب کرده است. خبر مذاکره یامگا با پرسپولیس پیش از شروع لیگ برتر در رسانه‌ها منتشر شد اما بازیکن فرانسوی استقلال بعد از گذشت ماه‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. او می‌گوید: «من اصلاً نمی‌خواستم استقلال را ترک کنم ضمن اینکه من با این باشگاه تحت قرارداد بودم. هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم؛ من یک مرد آبی هستم و امیدوارم تا مدت زیادی در ایران باشم و با پیراهن استقلال به کارم ادامه بدهم.» البته خبر مذاکره یامگا از زمانی در رسانه‌ها منتشر شد که مدیر برنامه این بازیکن با سران باشگاه استقلال به اختلاف خورد و بعید نیست که حتی این خبر از سوی مدیر برنامه یامگا و بدون آگاهی او در اختیار برخی جریان‌های خبری قرار گرفته باشد.


عملکرد مطلوب تیم نونهالان
برد استقلال مقابل تیم کیا

تیم استقلال در هفته یازدهم لیگ نونهالان، تیم آکادمی کیا را با نتیجه 1-0 شکست داد و با 3 امتیاز ارزشمند این بازی هم‌امتیاز با تیم کیا شد و‌به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرارگرفت. محمد طاها پناهی تک گل 3 امتیازی استقلال را در این بازی به ثمر رساند.
مدیریت تیم کیا را مهدی مهدوی کیا به عهده دارد و تیم‌های پایه استقلال نیز زیر نظر آرش برهانی به فعالیت می‌پردازند.


اظهارات عجیب رجبی

رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال در اظهاراتی اعلام کرده خودش را به لحاظ  دانش فوتبالی کمتر از ساپینتو نمی‌داند. این اظهارات باعث تعجب آنهایی شده که کارنامه رجبی را در دوران مربیگری به خوبی می‌شناسند و توانایی او در وادی مربیگری را به خوبی رصد کرده‌اند. رجبی در حالی خودش را همپای ساپینتو می‌داند که در عرصه مربیگری هیچ دستاوردی به چنگ نیاورده و حتی سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را هم ندارد. اینکه چطور پیشکسوت استقلال به این نقطه رسیده که خودش را همپای ساپینتو می‌داند نشان دهنده ناآگاهی او از واقعیت‌ها است. البته رجبی پا را فراتر هم گذاشته و مدعی شده خودش به سرمربی استقلال پیشنهاد داده با سه دفاع بازی نکند و با چهار دفاع به میدان برود که باید دید ساپینتو آیا این ادعا را تأیید می‌کند یا خیر؟!


Page Generated in 0.0051 sec