printlogo


کد خبر: 256253تاریخ: 1401/7/10 00:00
خبر


سؤال بزرگ استقلالی‌ها از فدراسیون:
چرا تکلیف سوپرجام را مشخص نمی‌کنید؟

استقلال توانست مقتدرانه قهرمان لیگ برتر شود و از طرف دیگر نساجی هم فاتح جام حذفی شد. به همین خاطر این دو تیم باید برگزارکننده سوپرجام باشگاه‌های کشورمان باشند ولی فعلاً هیچ خبری از مسابقه مذکور نشده است. اتفاقاً این همان سؤالی است که هواداران استقلال دیروز در سیرجان قبل از بازی با گل‌گهر مطرح می‌کردند و به طور جدی از مسئولان تیم می‌خواستند موضوع را پیگیری کنند. حتی شنیدیم برخی مدیران باشگاه هم روز گذشته در جریان ملاقات با رئیس فدراسیون و مدیران ارشد سازمان لیگ پیگیر همین مسأله بودند. البته با توجه به فشردگی برنامه مسابقات بسیار بعید است تا قبل از جام جهانی شاهد رویارویی استقلال و نساجی برای به دست آوردن سوپرجام باشیم. به احتمال فراوان این بازی پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی و در زمستان برگزار می‌شود.
 
سورپرایز ویژه برای ریکاردو و نکونام
کی‌روش تماشاگر ویژه بازی استقلال- فولاد

کارلوس کی‌روش پس از پایان اردوی اتریش همراه با تیم ملی به تهران سفر نکرد و ترجیح داد چند روزی برای رسیدگی به امور شخصی خود خارج از کشور ما باشد. البته او قبل از آغاز هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر وارد ایران خواهد شد و به نظر می‌رسد یک سورپرایز ویژه هم داشته باشد. این‌طور که صبح دیروز شنیدیم، با توجه به حساسیت بازی استقلال و فولاد که جمعه همین هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، احتمالاً سرمربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر جدال مذکور خواهد بود و تقابل شاگردان ریکاردو سا‌پینتو با مردان جواد نکونام را از نزدیک نظاره می‌کند. مسابقه‌ای که جدا از بحث حساسیت جدول، برای خود کی‌روش هم جالب توجه است چون ریکاردو قبلاً شاگردش بوده و جواد نکونام نیز علاوه بر اینکه در دوران کی‌روش کاپیتان تیم ملی ایران بود، یکی از گزینه‌های جدی دستیاری او در تیم ملی طی روزهای گذشته هم محسوب می‌شد.
 
درخواست مربیان استقلال از بازیکنان:
اصلاً به تیم‌ملی فکر نکنید

مربیان استقلال دیروز قبل از بازی با گل‌گهر درخواست مهمی را در جمع بازیکنان خود مطرح کردند. آنها با اشاره به شرایط ایجاد شده و فرصت کم باقی مانده تا ارسال لیست نهایی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی به شاگردانشان تأکید کردند اصلاً حواس خود را متوجه این مسأله نکنند و بدون توجه به لیست تیم ملی برای استقلال به میدان بروند چون بازی کردن آنها برای استقلال و درخشیدن در قالب آبی‌پوشان بهترین روش برای جلب توجه کارلوس کی‌روش است. بنابراین اگر فقط روی مسابقات باشگاهی متمرکز شوند اتفاقاً شانس آنها برای رسیدن به تیم ملی و جام جهانی هم افزایش پیدا خواهد کرد.
 


Page Generated in 0.0053 sec