printlogo


کد خبر: 256212تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر



سیاست محرمانه مربیان پرسپولیس:
دوران برانکو تکرار نمی‌شود
 نمی‌خواهیم با کارلوس کی‌روش وارد جنگ شویم رابطه کارلوس کی‌روش با برانکو ایوانکوویچ به فاصله چند ماه مانده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه به‌شدت تیره شد و طرفین هر از گاهی علیه یکدیگر مصاحبه می‌کردند و به هم کنایه می‌زدند. این مسأله در خلال برگزاری آن مسابقات به اوج خود رسید به طوری که کی‌روش و برانکو صراحتاً برابر هم ایستادند و مصاحبه‌های بسیار تندی انجام دادند. در همان مقطع رابطه گروهی از هواداران پرسپولیس و سرمربی تیم ملی سرد شد و این مسأله هنوز هم یکی از خاطرات تلخ ملی‌پوشان پرسپولیسی آن زمان محسوب می‌شود چون معتقدند اختلاف نظر میان سرمربی پرسپولیس و مرد شماره یک تیم ملی آنها را دچار مشکلات فراوانی کرده بود و عملاً نمی‌توانستند هیچ تصمیمی بگیرند چون هر کاری می‌کردند، موجب سوءتفاهم می‌شد. حالا اما به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد آن روزها دوباره تکرار شود به همین خاطر سیاست ویژه و محرمانه‌ای را مدنظر قرار داده است که تا قبل از آغاز جام جهانی به هیچ عنوان با کارلوس کی‌روش وارد جنگ رسانه‌ای نشود و اگر اختلافاتی هم پیرامون شکل استفاده از بازیکنان و برنامه‌ریزی مسابقات وجود دارد، آنها را در جلسات پشت پرده حل و فصل کند.

بازگشت ملی‌پوشان به تمرین
در حالی که وحدت هنانوف از روز پنجشنبه به تمرین پرسپولیس برگشته بود ملی‌پوشان سرخ‌ها از دیروز در تمرین حاضر شدند. میلاد سرلک، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی گنجی در تمرین دیروز حضور فعالی داشتند اما علیرضا بیرانوند که از ناحیه کمر مصدوم است با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و بعد از اینکه گفته شد در حال درمان است، خبر رسید امروز تکلیفش برای بازی با تراکتور روشن می‌شود. همچنین وحید امیری هم با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی همراه تیم تمرین نکرد.

رختکن‌های زنجیر شده درفشی‌فر!
دیروز خبرنگاران رسانه‌ها برای گزارش دربی جوانان راهی ورزشگاه شهید درفشی‌فر شدند که با صحنه جالبی مواجه شدند و آن قفل و زنجیر شدن ورودی رختکن‌ها و تمام امکانات زیر سکوها بود. ظاهراً با وجود پایان یافتن قرارداد پیمانکار ورزشگاه شهید درفشی‌فر آن هم بعد از پنج سال، این پیمانکار با باشگاه کشمکش حقوقی دارد اما درهای رختکن و سایر امکانات مثل اتاق مربیان، سالن بدنسازی و... را به روی تیم‌های پایه بسته است. دیروز دربی جوانان در حالی برگزار شد که بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس کنار نیمکت‌ها لباس عوض کردند!


Page Generated in 0.0060 sec