printlogo


کد خبر: 256206تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر


تکذیب درباره ‌بند قرارداد عبدی
چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس بند فسخ 400 هزار دلاری مهدی عبدی را برداشته که البته این خبر ناقص بود. همچنین به نظر می‌رسید با توجه به اینکه این کار به نفع عبدی و به ضرر باشگاه است، عقلانی نباشد و حالا معاو‌ن ورزشی باشگاه تکذیبش کرده است: «نه، این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و در قراردادش دست نبردیم. عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.»
 
قرارداد دیاباته فسخ نمی‌شود
بعد از مصدومیت مهاجم مالیایی پرسپولیس و اینکه گفته شد او 6 هفته دور از میدان خواهد بود، شایعه فسخ قرارداد او در فضای مجازی چرخید که حالا محمدی در قبالش واکنش نشان داده است: «ما این بازیکن را به سختی جذب کردیم، چرا باید قراردادش را فسخ کنیم؟ این موضوع کذب محض است و او بعد از بهبود یافتن از مصدومیت در تمرینات شرکت می‌کند و آماده بازی‌ها می‌شود.» گفته می‌شود دیاباته بعد از یک هفته به تمرین پرسپولیس باز خواهد گشت.
 
قرارداد با زمین تهرانسر
از مدت‌ها قبل بحث پیدا کردن یک زمین تمرین مناسب برای پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان از کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی می‌نالند، مطرح شده. هفته قبل خبر آمد که باشگاه دوباره دنبال آن است تا مثل سال قبل زمین نفت تهرانسر را برای مدتی اجازه کند که ظاهراً این امر به تحقق پیوسته و بزودی نهایی می‌شود. معاون باشگاه پرسپولیس در این باره گفته است: «هفته آینده قرارداد خود را با مدیران زمین تهرانسر می‌بندیم و تمرینات تیم در بعضی از روزها در این زمین برگزار می‌شود تا چمن ورزشگاه کاظمی آسیب نبیند.»
 
بی‌خبری محمدی از دو خبر
محمد محمدی درباره وضعیت پرونده شکایت یکی از کارمندان شرکت آل اشپورت از باشگاه پرسپولیس گفت: «من اطلاعی از این موضوع ندارم و مسئولان کمیته حقوقی باشگاه در حال پیگیری این موضوع هستند.»معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت فسخ قرارداد با کارگزار قبلی گفت: «من اطلاع چندانی در این باره ندارم که توضیح بدهم.»

پرسپولیس دربی جوانان را برد
دیروز دربی جوانان با برد پرسپولیس به پایان رسید .در این بازی که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شد جوانان پرسپولیس با تک گل آرش هاشمی مقابل رقیب دیرینه خود به برتری رسید. حسین خبیری، محمد محمدی، داود مهابادی، هادی شکوری و داود حقی از جمله تماشاگران ویژه این دیدار تماشایی بودند.


Page Generated in 0.0055 sec