printlogo


کد خبر: 256205تاریخ: 1401/7/9 00:00
امیدواری‌های آل‌کثیر برای عبور از مصدومیت
برمی‌گردم و خودم را ثابت می‌کنم


در شرایطی که یک هفته از بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس می‌گذرد، اخبار متناقض در مورد او زیاد شنیده می‌شود و هنوز مشخص نیست واقعاً به اسکواد پرسپولیس باز خواهد گشت یا نه. از یک سو خبر می‌رسد که یحیی با بازگشت مشروط او موافق است و از سوی دیگر خبر می‌آید که گل‌محمدی تصمیمی درباره عیسی نگرفته و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار اوست. روز پنجشنبه یکی از رسانه‌ها خبر داد: «پرسپولیس برای استفاده دوباره از آل‌کثیر مشکلی ندارد و با توجه به جای خالی که در لیست بزرگسالان خود دارد می‌تواند او را در نیم فصل دوم در اختیار بگیرد اما یحیی برای این مهم شرط گذاشته است.
گل محمدی برای اینکه بار دیگر به آل‌کثیر فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بدهد، آمادگی کامل او برای بازی کردن در فشردگی رقابت‌های باشگاهی و همچنین برگزاری تمام تمرینات بدنسازی زیر نظر مستقیم کادر فنی را جزو مهم‌ترین خواسته‌های خود دانسته و تنها در صورت رعایت اصول حرفه‌ای از سوی این بازیکن قید جذب مهاجم خارجی دیگر را خواهد زد و آل کثیر را به تیم اضافه خواهد کرد.»
دیروز هم خبرگزاری دیگری نوشت:«کادر فنی سرخ‌پوشان هنوز تصمیم قاطعی درباره این موضوع نگرفته است. مربیان پرسپولیس در ابتدا قصد دارند تا میزان آمادگی مهاجم سابق خود را بررسی کنند و در صورتی که آل‌کثیر بتواند خود را به کادر فنی تحمیل کند، آن زمان بحث قرارداد جدید با این بازیکن به میان خواهد آمد اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای عقد قرارداد با این بازیکن گرفته نشده است.»
آل‌کثیر نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داد و به خاطر دیر راضی شدنش برای جراحی زانوی خود نیم‌فصل نخست این فصل را هم از دست داده هرچند قراردادی هم با باشگاه پرسپولیس ندارد.
عیسی این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بیشتر مشغول بدنسازی است یا دور زمین می‌دود. او دو، سه روز قبل در حاشیه تمرین پرسپولیس به یکی از اعضای باشگاه گفت: «شرایط بدنی‌ام خیلی خوب است و بهتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کردم. با این حساب نیم‌فصل دوم می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. مطمئن باشید برمی‌گردم و می‌ترکانم.»
از پرسپولیس خبر می‌رسد که احتمال بازگشت آل‌کثیر به لیست پرسپولیس زیاد است و به احتمال فراوان او را در نیم‌فصل دوم با لباس پرسپولیس خواهیم دید.


Page Generated in 0.0098 sec