printlogo


کد خبر: 256204تاریخ: 1401/7/9 00:00
حضور پنج مهاجم مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی‌آورد
عزیزیان: بردن در آزادی عادت پرسپولیس است



سعید عزیزیان دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با شرایط سرخپوشان برای دیدار مقابل تیم تراکتور و همچین شرایط دروازه‌بان‌های پرسپولیس با ایران ورزشی صحبت می‌کند.

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار
 
در رابطه با شرایط دروازه‌بان‌های تیم ملی و تعیین دروازه‌بان دوم و سوم تیم ملی چه صحبتی دارید؟
 علی بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است و در این موضوع هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد چه بسا که این دروازه‌بان سابقه بازی در جام جهانی و تیم ملی در چند تورنمنت مهم را دارد و در چندین قهرمانی پرسپولیس هم نقش اساسی داشته است اما در رابطه با دروازه‌بان دوم و سوم باید بگویم که تفاوت چندانی بین دروازه‌بان دوم و سوم وجود ندارد. در این بین شانس عابد‌زاده و حسینی برای انتخاب دروازه‌بان دوم و سوم بیشتر است چون این دروازه‌بان‌ها در چند مدت اخیر تجربه بازی‌های خوبی را در تیم ملی و تیم باشگاهی‌شان داشته‌اند اما نیازمند در اروپا کمتر فرصت بازی پیدا کرد و در این فصل هم چهره خیلی خوبی را به نمایش نگذاشته است.
در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور که بدون هوادار برگزار خواهد شد چه نظری دارید؟
 همه می‌دانند که پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران است و بشدت به هواداران تیم خودش وابسته است، از همین رو اگر هوادار در بازی مقابل تراکتور شاهد بازی تیم محبوبش بود حتماً شانس پیروزی پرسپولیس بیشتر می‌شود اما صرفنظر از این موضوع در شش هفته‌ای که از لیگ سپری شده پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشته و باختی را متحمل نشده است. یحیی در این فصل بهترین‌های لیگ را جمع کرده و با اضافه کردن لوکادیا ایراد بزرگ تیمش را هم برطرف کرده است مهاجمی که در هفته‌های اول کمتر می‌دوید اما این نقیصه مهم برطرف شده و پرسپولیس حالا از شرایط خیلی خوبی بهره می‌برد.
حضور پنج مهاجم مشکلی به لحاظ حاشیه برای پرسپولیس و کادر فنی این تیم به وجود نمی‌آورد؟
 نه مشکلی از بابت پنج مهاجم به وجود نمی‌آید چون بازیکنان حرفه‌ای هستند و شرایط بازی در تیم بزرگ و پر مهره را می‌دانند از سوی دیگر در طول فصل و چند جامی که پرسپولیس باید در آن شرکت کند مشکل مصدومیت و محرومیت و مسائل دیگر ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید، به همین دلیل حضور مهاجمان متعدد نمی‌تواند برای تیم پرسپولیس مشکل‌ساز شود ضمن اینکه یحیی هم نشان داده قدرت کنترل تیم و نیمکت تیم خودش را به خوبی دارد و از این حیث خطر و مشکلی برای پرسپولیس و کادر فنی‌اش به لحاظ مسائل حاشیه‌ای به وجود نخواهد آمد.
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور را پیش‌بینی می‌کنید؟
 پیش‌بینی نتیجه در فوتبال امری منطقی نیست. بازی مقابل تیم تراکتور هم دیدار راحتی نیست اما به نظرم پرسپولیس با تیم خیلی خوبی که دارد قادر است از سد تیم تراکتور هم بگذرد و به روند خودش ادامه دهد. پرسپولیس تا کنون در لیگ باختی نداشته ضمن اینکه به بردن در ورزشگاه آزادی عادت دارد، به همین دلیل این بار هم مقابل تیم تراکتور ترک عادت نخواهد کرد و سه امتیاز بازی هفتم این فصل را هم به سود خودش خاتمه خواهد داد.
پرسپولیس در تعطیلات بازی دوستانه‌ای را مقابل گل‌گهر برگزار کرد و از سد حریفش گذشت، این مسأله چه تأثیری روی بازی‌های رسمی پرسپولیس خواهد داشت؟
 بازی‌های دوستانه تأثیر چندانی روی بازی‌های رسمی یک تیم نخواهد داشت اما به هر حال وقفه روی یک تیم تأثیر منفی خواهد داشت با وجود این تمرینات منظم و برگزاری بازی‌های تدارکاتی تأثیر منفی وقفه در بازی‌ها را به حداقل می‌رساند.
در رابطه با حضور وحید امیری و پستی که این بازیکن باید در آن بازی کند چه صحبتی دارید؟
 نعمتی بازیکن خوبی در دفاع چپ بوده اما به هر حال امیری کیفیت فنی بالایی دارد اما به احتمال فراوان وحید امیری در دفاع چپ بازی خواهد کرد و یحیی این بازیکن را به هر بازیکن دیگری در جناح چپ ترجیح خواهد داد.
در خصوص مدعیان قهرمانی چه صحبتی دارید؟
 هنوز برای صحبت در خصوص قهرمان سخت است اما با وجود این من پرسپولیس را بهتر از تیم‌های دیگر و مدعی‌تر از سایر مدعیان برای قهرمانی می‌دانم و در این بین فکر می‌کنم تیم‌های استقلال و فولاد رقبای جدی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی هستند.


Page Generated in 0.0047 sec