printlogo


کد خبر: 256193تاریخ: 1401/7/9 00:00
فولاد مدعی می‌شود؟

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام روز‌های خوبی را سپری می‌کند، هر چند هنوز این تیم به ثبات واقعی دست پیدا نکرده اما فولاد در 5 بازی گذشته باختی نداشته است و توانسته دو برد و سه تساوی کسب نماید.
این تیم با یک بازی کمتر حالا با 9 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. جواد نکونام امیدوار است با بهره‌گیری از بازیکنانی مثل ساسان انصاری، دژاگه، علیاری، آیاندا پاتوسی و... بتواند در این دیدار خانگی به پیروزی باارزشی دست پیدا کند.
فولاد اگر بتواند این بازی را با برد پشت سر بگذارد، به طور حتم در بازی معوقه خود نتیجه خوبی کسب خواهد کرد و می‌تواند به راحتی به جمع مدعیان راه پیدا کند. به نظر می‌رسد فولاد برای رسیدن به جایگاه بهتر برنامه‌ریزی کرده باشد چرا که نکونام در روزهایی که حرف از تیم ملی می‌شد، همچنان به کارش ادامه می‌دهد. در مقابل شاگردان نکونام، این هفته کرمانی‌ها صف‌آرایی خواهند کرد.
مس کرمان نتایج خوبی را در هفته‌های گذشته کسب نکرده و به نظر می‌رسد خیلی هم امیدوار به بازی مقابل فولاد نیستند.
آنها در شش بازی گذشته، سه باخت، یک برد و دو تساوی کسب کرده‌اند و نتوانستند به آنچه که می‌خواستند برسند، آنها به خوبی می‌دانند بازی مقابل فولاد برایشان سخت خواهد بود و در صورتی که نتوانند از این بازی با امتیاز خارج شوند، ممکن است جایگاه دوازدهمی را هم به راحتی از دست بدهند.
این دیدار در ساعت 19 شروع خواهد شد و شبیر بهروزی آن را قضاوت می‌کند و محسن سلطانی و بهمن عبداللهی نیز او را کمک خواهند کرد.

 


Page Generated in 0.0054 sec