printlogo


کد خبر: 256191تاریخ: 1401/7/9 00:00
مصاحبه و خبر



ایمان رزاقی راد: مقابل تیم‌های مدعی خوب عمل کردیم
 پارس جنوبی جم با نتیجه دو بر یک مقابل ون پارس به پیروزی رسید و هر سه گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ایمان رزاقی راد، سرمربی پارس جنوبی جم درباره این بازی می‌گوید: «بازی سختی بود از این نظر که تبعات شکست پنج بر صفر مقابل شمس آذر هنوز روی ما بود و بعد از آن مقابل سایپا و چوکا مساوی گرفتیم که به‌دنبال برد بودیم. بچه‌ها در نیمه اول بازی با ون پارس استرس داشتند و هنگامی که گل را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم، بچه‌ها عصبی‌تر شدند. نقاط ضعف حریف را بررسی کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. 2 بار از روی نقطه پنالتی گل زدیم و من معتقد هستم داور در نیمه اول هم یک پنالتی برای ما نگرفت وگرنه با نتیجه تساوی به داخل رختکن می‌رفتیم. شوت بازیکن ما به دست مدافع حریف خورد و هند شد.»
 
مجید محافظت‌کار: ساختار ذوب‌آهن منسجم است
مجید محافظت‌کار، مربی پیکان درباره بازی با ذوب‌آهن می‌گوید: «ذوب‌آهن از تیم‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ماست. نتایج هم نشان می‌دهد ذوب‌آهن از ساختار دفاعی سازمان یافته‌ای برخوردار است. آمار در گل زده و خورده نشان می‌دهد، ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب و منسجم است. امیدوارم امروز بچه‌ها با تمرکز بالا و کمترین اشتباه نتیجه خوبی را به دست بیاورند، چون ذوب‌آهن تیمی است که از کوچکترین اشتباهات حریف بهترین بهره را می‌برد. امیدوارم فردا بچه‌ها روز خوبی را رقم بزنند تا دست پر از اصفهان به خانه برگردیم.»
او در مورد آخرین شرایط شرزود تمیروف می‌گوید: «این بازیکن برای بازی‌های فیفا به کشورش بازگشته بود و در زمان بازگشت به‌دلیل مسائل مربوط به ویزای کار به مشکل خورد. امروز مشخص می‌شود این بازیکن در بازی حضور دارد
یا خیر.»


Page Generated in 0.0054 sec