printlogo


کد خبر: 256183تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر



خشم سرمربی تاتنهام از توهین به مهاجم تیمش

هفته گذشته تیم‌های برزیل و تونس در چهارچوب دیداری دوستانه در پارک دو پرنس مقابل یکدیگر رفتند که برزیل با نتیجه 5-1 پیروز شد. اما خبری که بیش از نتیجه این بازی در رسانه‌های فوتبال جهان سروصدا کرد، توهین نژادپرستانه علیه ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه تاتنهام بود.
یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه به سمت ریچارلیسون موز پرتاب کرد و این توهین نژادپرستانه، حمایت آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام از بازیکنش را در پی داشت. به گزارش RMC، کونته در آستانه مسابقه حساس تیمش مقابل آرسنال درباره اتفاقی که برای مهاجم برزیلی تیمش افتاد، گفت: «فکر می‌کنم اتفاقی که برای ریچارلیسون افتاد وحشتناک بود زیرا در سال 2022 هستیم و دیدن چنین شرایطی برای هر کسی شرم‌آور است. امیدوارم تمام این افراد نژادپرست تا پایان عمرشان از حضور در استادیوم‌های فوتبال محروم شوند. این شرایط خیلی غم‌انگیز است.»

رابطه امباپه و نیمار، تیره‌تر از همیشه
رابطه کیلیان امباپه و نیمار در پاری سن ژرمن در این فصل از سرد به یخ تبدیل شده است که این موضوع تهدیدی جدی برای هماهنگی تیم است. گفته می‌شود امباپه به هیچ‌وجه نمی‌خواهد این بازیکن برزیلی در تیم باشد و از آن طرف هم نیمار 30 ساله از اختیاراتی که به مهاجم 23 ساله فرانسوی داده شده شگفت‌زده شده است.
این امر به ویژه از زمانی که پاری سن ژرمن حسابی ولخرجی کرد تا امباپه را متقاعد کند که پیشنهاد رئال مادرید را رد کند و قرارداد خود را در تابستان تمدید کند، بیشتر به چشم آمد. روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارش خود نوشته که رابطه بین این دو ستاره از همان شروع فصل خراب شد و از آن زمان بهتر هم نشده است. این گزارش می‌گوید امباپه موافق فروش نیمار در تابستان بود، بازیکنی که سال 2017 به تیم قهرمان فرانسه پیوست. با این حال، این جدایی اتفاق نیفتاد اما نیمار مطمئن شده که امباپه عامل محرکه‌ای در تلاش برای متقاعد کردن مدیران پاری سن ژرمن برای فروش او بوده است.


Page Generated in 0.0055 sec