printlogo


کد خبر: 256180تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر


انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در دی‌
انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا پس از گذشت چندین سال بلاتکلیفی بالاخره قرار است در دی ماه سال جاری برگزار شود. مجمع انتخاباتی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا پس از گذشت حدود سه سال و ۱۰ ماه بلاتکلیفی، بالاخره قرار است در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲(۱۰ دی ۱۴۰۱) به میزبانی دوحه قطر برگزار شود. دوره قبلی انتخابات در سال ۹۳ برگزار شد که حسین رضازاده توانست عضو هیأت اجرایی شود. طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، فدراسیون‌های ملی تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ (۸ آبان ۱۴۰۱) فرصت دارند اسامی کاندیداهای خود را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند.
 
تنیس روی میز قهرمانی جهان
باخت سنگین ایران به سامورایی‌ها
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران رقابت‌های قهرمانی جهان را با شکست برابر تیم قدرتمند ژاپن آغاز کرد. در ادامه نخستین روز از رقابت‌های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در چین، تیم ایران در اولین بازی خود کار دشواری برابر ژاپن داشت و در نهایت هم بازی را با نتیجه 3 بر صفر به حریف آسیایی خود واگذار کرد.
ژاپنی‌ها در حالی در این مسابقه ایران را شکست دادند که هاریموتو با رنکینگ 4 دنیا را در ترکیب خود داشتند و نفر دوم آنها یعنی توگامی نیز نفر 45 دنیا بود.
در تیم ایران هم نوشاد با رنکینگ 78 و امیرحسین هدایی با رنکینگ 128 بالاترین رده را در میان بهترین‌های دنیا داشتند.
شاگردان لطف‌الله نسب در گروه سه این مسابقات با تیم‌های ژاپن، هنگ‌کنگ، رومانی و مجارستان همگروه است و امروز در دومین دیدار خود به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.

هندبال باشگاه‌های آسیا
نماینده کره اولین حریف سپاهان
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از امروز (شنبه، نهم مهرماه) آغاز می‌شود و سپاهان در اولین بازی به مصاف نماینده کره جنوبی می‌رود. تیم فولاد مبارکه سپاهان که نماینده هندبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا است، ششم مهرماه راهی آلماتی قزاقستان شده و باید در اولین دیدار خود امروز مقابل تیم «اس کی سوگرگلیدرز کره جنوبی» به میدان برود. مونتسرات پوچه دیاز که در بازی‌های کشورهای اسلامی به‌عنوان مربی در کنار تیم ملی هندبال زنان بود، هدایت تیم فولاد مبارکه سپاهان در این مسابقات را به عهده دارد.

شروع رقابت 12 تیم در لیگ برتر هندبال
12 تیم از امروز رقابت خود را در قالب سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان آغاز می‌کنند. در این مسابقات که بر خلاف سال قبل به‌صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار می‌شود، تیم‌های ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام‌آباد غرب، نفت و گاز گچساران، فولاد سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، رعد پدافند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند.


Page Generated in 0.0048 sec