printlogo


کد خبر: 256179تاریخ: 1401/7/9 00:00
باخت عجیب و سنگین شهداب در هفته اول لیگ والیبال
نشانه‌ بحران در تیم قهرمان

ایران ورزشی - لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه آغاز شد که در میان پنج بازی برگزار شده، نتیجه یک بازی اختلاف 180 درجه‌ای با انتظارها داشت. تیم والیبال شهداب که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر هم شده بود، در اولین بازی خود یک شکست خانگی سنگین را برابر هورسان رامسر متحمل شد. تغییر قابل توجه ترکیب شهداب و همین‌طور کادر فنی آن، عاملی است که شاید بتوان تا حدودی این باخت را با آنها توجیه کرد اما سنگینی این باخت، با توجه به ترکیب نامدار و بی‌نام حریفش، نشانه خطرناکی برای تیمی است که سودای تکرار قهرمانی را در سر دارد.

 باخت با امتیاز 12 و 13
شهداب در شرایطی بازی را با نتیجه 3 بر یک به هورسان رامسر باخته که در ست‌های اول و چهارم، تنها 12 و 13 امتیاز کسب کرده است! امتیازهایی که در رقابت‌های لیگ والیبال و بازی تیم‌های اول و آخر جدول هم به این سادگی‌ها ثبت نمی‌شود اما در این بازی نه یک بار، بلکه دو بار اتفاق افتاده و یک شکست عجیب و غریب را نصیب تیم پرستاره شهداب کرده است. به طور قطع متحمل شدن یک باخت آن هم در بازی ابتدایی فصل، معنای بحران نمی‌دهد اما به طور قطع نشانه‌ای است که نباید به این سادگی‌ها از کنار آن گذشت. بخصوص در لیگی که در اغلب موارد، تیم قهرمان در فصل دوم اغلب نتوانسته موفقیت‌هایش را تکرار کند و موفق به تکرار قهرمانی شود.
 
شروع بد تندروان پس از ناکامی
 محمدرضا تندروان دو فصل پیش با فولاد سیرجان ایرانیان، در شرایطی که کم‌ستاره‌ترین تیم در میان مدعیان را در اختیار داشت، روی سکوی اول قرار گرفت. مربی جوانی که حتی پایش به نیمکت تیم ملی و حضور در المپیک هم کشید اما در فصل گذشته روزهای بسیار بدی را در ارومیه پشت سر گذاشت. عملکرد او با شهرداری و دو جین بازیکن اسم و رسم‌دار، به هیچ وجه در حد و اندازه بودجه و پتانسیل تیمش نبود تا مربی مدعی قهرمانی، جایی در بین برترین‌های لیگ نداشته باشد. تندروان حالا یک بار دیگر روی نیمکت یک تیم تقریباً پرستاره و مدعی نشسته تا بار دیگر اعتبار گذشته خود را پس بگیرد. راه دشواری که البته شروع بدی در آن داشت و باید دید در هفته‌های آتی چطور ادامه پیدا خواهد کرد.


Page Generated in 0.0042 sec