printlogo


کد خبر: 256168تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر

حسن‌زاده: جلالی ریلکس بازی کرد

رضا حسن‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مدافعان راست و چپ تیم ملی چنین گفته است: «جام جهانی بهترین تورنمنت جهان است و تیم‌های ملی از بازیکنان جوان و باتجربه استفاده می‌کنند. در سمت چپ علاوه بر جلالی، حاج‌صفی را هم داریم. رامین هم که تجربه دارد و کی‌روش شناخت کاملی از او دارد. جلالی هم در دادن پاس و ارسال‌ها خوب کار کرد و کاملاً ریلکس بازی می‌کرد و استرس نداشت. در سمت راست هم علاوه بر رامین، صادق محرمی حضور دارد که لژیونر هم هست و همگی مثمرثمر هستند. نکته‌ای که مهم است این است که ۶۰ درصد بازیکنان تیم ملی 6 سال است کنار هم هستند و همین موضوع هماهنگی زیادی ایجاد کرده و این هماهنگی در بازی با اروگوئه و سنگال مشهود بود.»

مشکل مالی وجود ندارد

برخلاف خبرهای ضد و نقیضی که درباره مشکلات مالی تیم استقلال منتشر شده بود اما این تیم با مسأله‌ای در این راستا مواجه نیست. مدیریت باشگاه استقلال به تازگی بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده تا آنها با تمرکز بیشتر در لیگ حاضر شوند. در همین راستا باشگاه استقلال ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کرده است. استقلال که از سال‌های گذشته یکی از مشکلات اصلی‌اش پرداخت مطالبات بازیکنان بود، با آمدن آجورلو و اسپانسرهایی که جذب شد، دو فصلی است که مشکلات مالی‌اش بسیار کم شده و بازیکنان دیگر دغدغه مالی ندارند. باید دید که ادامه این روند آیا منجر به موفقیت استقلال در لیگ این فصل نیز خواهد شد یا خیر؟!

برای تعیین تکلیف این فصل و دوره استراحت
گفت‌وگوی روزانه مدیران استقلال با مسئولان سازمان لیگ

تکلیف ادامه رقابت‌های لیگ برتر هنوز مشخص نیست و کسی نمی‌داند این مسابقات پس از پایان هفته یازدهم تعطیل می‌شود یا اینکه دربی پایتخت که قرار است در هفته دوازدهم برگزار شود، پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی برگزار خواهد شد؟ البته در ابتدای تابستان این توافق با  دراگان اسکوچیچ صورت گرفته بود تا پیکارهای لیگ برتر قبل از آغاز جام جهانی به نیمه مسیر خود برسد ولی پس از روی کار آمدن کارلوس کی‌روش و برگزاری جلسه با مدیران سازمان لیگ شرایط کاملاً تغییر پیدا کرد و حالا هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد. عده‌ای می‌گویند به خاطر تیم ملی، بر هم خوردن برنامه رقابت‌های لیگ برتر مسأله مهمی نیست و برخی نیز معتقدند اگر مسابقات باشگاهی را قبل از شروع جام جهانی خیلی زود تعطیل کنیم در فصل زمستان با فشار بیش از حدی به باشگاه‌ها مواجه خواهیم شد و آغاز مسابقات جام حذفی هم مزید بر علت می‌شود تا صدای اعتراض همه تیم‌ها بلند شود. در همین خصوص مقامات باشگاه استقلال این روزها تقریباً به صورت روزانه با مسئولان سازمان لیگ در تماس هستند و از آنها پیرامون شرایط برنامه‌ریزی مسابقات می‌پرسند چون سرمربی آبی‌پوشان این مسأله را از کادر مدیریتی باشگاه خود می‌خواهد و اصرار دارد که پس از آگاه شدن از شرایط و برنامه بازی‌ها تا قبل از جام جهانی، پیرامون دوره استراحت و شکل بدنسازی مجدد تصمیم بگیرد.
 


Page Generated in 0.0053 sec