printlogo


کد خبر: 256162تاریخ: 1401/7/9 00:00
خبر و مصاحبه


ناهماهنگی در برگزاری نشست خبری

در حالی که زمان پرواز کاروان استقلال به سمت کرمان ساعت 17:30 دیروز برنامه‌ریزی شده بود اما در اقدامی عجیب اعلام شد که نشست خبری سرمربی استقلال در ساعت 18:30 برگزار می‌شود. این برنامه‌ریزی عجیب باعث شد تا باشگاه استقلال نتواند سرمربی خود را در نشست خبری پیش از بازی شرکت دهد. این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه استقلال که متولی برگزاری نشست‌های خبری در تهران است معمولاً ساعاتی را برای شروع نشست‌های خبری پیش از بازی در نظر می‌گیرد که مربی تیم میهمان هم بتواند مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و به سؤالات پاسخ دهد اما در اقدامی عجیب باشگاه گل‌گهر سیرجان و دیگر عوامل برگزاری این بازی زمانی را در نظر گرفته که عملاً راهی جز لغو نشست خبری ساپینتو باقی نمانده است. عجیب است که سازمان لیگ نیز بدون اینکه نسبت به اینگونه اقدامات واکنشی نشان دهد همواره تن به برنامه‌ریزی تیم‌های میزبان می‌دهد. پیش از این نیز بارها سابقه داشته که نشست خبری سرمربی استقلال در شهرستان‌ها لغو شده است.

ارسطو محمدی:
با اقتدار باشیم

ارسطو محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تقابل استقلال و گل‌گهر سیرجان این جملات را به زبان می‌آورد: «بازی مقابل گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی برای استقلال ۶ امتیازی است. امیدوارم این بازی را ببریم و اقتدار استقلال را نشان دهیم. نکته‌ای که باعث می‌شود استرس از هواداران دور شود. آنها نگرانی دارند که استقلال جلو می‌افتد، برنده می‌شود، نمی‌شود، افت می‌کند یا خیر. استقلال باید از حریفان خود دو گل جلو بیفتد و اقتدار داشته باشد.»


قلعه‌نویی غایب ندارد
شاگردان امیر قلعه‌نویی که در روزهای گذشته تمرینات‌شان را با جدیت پیگیری کرده‌اند، آخرین تمرین پیش از بازی را نیز روز گذشته با موفقیت پشت سر گذاشتند و آخرین دستورات و توصیه‌های کادرفنی را برای تقابل با آبی‌ها مرور کردند.
تیم گل‌گهر برای بازی امروز غایبی ندارد و همه بازیکنان این تیم آماده حضور در زمین هستند. به این ترتیب سرمربی تیم سیرجانی نگرانی بابت استفاده از نفرات تیمش ندارد و می‌تواند با همه قوا مقابل استقلال قرار بگیرد. این در حالی است که حضور پیمان بابایی در ترکیب استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که سرمربی استقلال بتواند به طور کامل از این بازی استفاده کند
یا خیر؟!


Page Generated in 0.0052 sec