printlogo


کد خبر: 256154تاریخ: 1401/7/9 00:00
صدرنشینی ویتنام، کویت و ازبکستان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا
آتشبازی عراق با مربی ایرانی


امیررضا همایون
روزنامه نگار
جام ملت‌های فوتسال آسیا پس از تعویق چند باره به علت شیوع گسترده کرونا از هفته گذشته پس از دو سال تأخیر به میزبانی کویت آغاز شد؛ رقابت‌هایی که به علت حضور مربیان ایرانی در رأس کادر فنی تیم‌های مختلف جذابیت بیشتری پیدا کرده است.
یکی از تیم‌های تحت هدایت مربیان ایرانی تیم ملی عراق است. کشوری که پس از برکناری ناظم الشریعه از تیم ملی کشورمان به سراغ او آمد و پس از مذاکره او را به عنوان سرمربی تیم فوتسال این کشور منصوب کرد. ناظم‌الشریعه با عراق در جام ملت‌های آسیا اولین تورنمنت رسمی‌اش را پشت سر می‌گذارد.
عراق در اولین بازی خودش سه‌شنبه به مصاف تایلند رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 این بازی را به حریفش واگذار کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه برای جبران شکست روز اول، پنجشنبه هفته گذشته عمان را با 5 گل شکست دادند. عراق در گروه A بعد از کویت و تایلند 4 امتیازی، در رده سوم ایستاده است.
ژاپن پس از شکست غیرمنتظره روز اول مقابل عربستان روز گذشته به مصاف کره جنوبی رفت و  با نتیجه 6 بر صفر مقابل این تیم به برتری رسید. از سوی دیگر عربستان هم که پس از پیروزی مقابل ژاپن به صعود امیدوار شده بود در بازی دوم مقابل ویتنام  با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا در روز سوم برای صعود مقابل کره قرار بگیرد. در گروه D ویتنام 6 امتیازی است و عربستان و ژاپن با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.
در گروه B ازبکستان مقتدرانه با 6 امتیاز صدرنشین است و تاجیکستان با سه امتیاز در رده دوم ایستاده.
دور دوم بازی‌های گروه C شب گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران با چین تایپه روبه‌رو شد. شاگردان وحید شمسایی در بازی اول موفق شدند اندونزی با هدایت محمد هاشم‌زاده را با 5 گل شکست دهند. اندونزی شب گذشته در دومین بازی‌اش با لبنان روبه‌رو شد.


Page Generated in 0.0054 sec