printlogo


کد خبر: 256044تاریخ: 1401/7/6 00:00
سوژه

نخستین پیروزی پالما در لیگ اسپانیا
گلزنی اولادقباد غیبت طیبی
تیم فوتسال پالما در هفته دوم مسابقات لیگ برتر اسپانیا، به مصاف تیم قدرتمند و پرافتخار اینتر موویستار رفت و با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد.
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی ایران در این مسابقه به‌دلیل کسالت به میدان نرفت و شاهد پیروزی تیمش بود. مسلم اولادقباد اما در این بازی درخشید و گل پنجم پالما را در دقیقه 33 به ثمر رساند.
 طیبی به‌عنوان بازیکنی باتجربه راهی پالما شد تا همراه این تیم در رقابت‌های لیگ اسپانیا بدرخشد. البته درخشش او احتمالاً بعد از بازگشت از اردوی ایران رقم خواهد خورد.
 
دومین شکست الوکره بدون امید
تأثیر غیبت ابراهیمی در قطر
در ادامه مسابقات گروه A جام اوریدو قطر، تیم الوکره که امید ابراهیمی را مثل دیدار گذشته‌اش به‌دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در فهرست نفرات خود نداشت، به مصاف تیم السد رفت.  الوکره برابر السد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا بدون امتیاز بماند و به رتبه ششم جدول گروه A جام اوریدو قطر سقوط کند. الوکره که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی در حضور ابراهیمی نداشته و چهار پیروزی و سه تساوی کسب کرده، در دو دیدار جام اوریدو در غیاب هافبک ایرانی خود دو باخت پیاپی متحمل شده است.
 
ستاره‌های تیم ملی در اردوی ایران
پالما، یک بازی بدون ایرانی‌ها
باشگاه پالما اسپانیا با انتشار خبری اعلام کرد مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی خود را تا ۱۵ روز دیگر به‌دلیل حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در اختیار ندارد.  این دو بازیکن در این مدت تنها یک مسابقه از پالما را که جمعه این هفته برگزار می‌شود، از دست می‌دهند. بعد از آن، لیگ اسپانیا تا اواسط نوامبر تعطیل خواهد بود.
تیم ملی فوتسال ایران امروز در مسابقات قهرمانی آسیا و در قدم اول برابر اندونزی به میدان می‌رود.
 
خبری از مجیدی و الاتحاد نیست
نوراللهی و الاهلی، گرانترین تیم امارات
 شباب الاهلی دبی در این فصل احمد نوراللهی، ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد.
 باشگاه متمول اماراتی در جدیدترین خریدش روی مدافع ملی‌پوش بلژیکی لیون، دینایر دست گذشته و با این بازیکن مطرح به توافق رسیده است. طبق گزارش سایت «اسپورت» امارات شباب الاهلی بعد از خرید این مدافع بلژیکی به گرانترین تیم لیگ امارات تبدیل شد و ارزش این تیم در این فصل به 24/42 میلیون یورو رسید.  در 5 تیم گرانقیمت لیگ اماراتی نامی از باشگاه اتحاد کلبا که فرهاد مجیدی هدایتش را برعهده دارد، نیست.


Page Generated in 0.0045 sec