printlogo


کد خبر: 256037تاریخ: 1401/7/6 00:00
اتحاد و انسجام؛ همان چیزی که می‌خواستیم!


ایمان شیرازی
خبرنگار ورزشی

تیم ملی ایران این روزها در آخرین فیفادی قبل از آغاز جام جهانی به سر می‌برد تا بتواند همراه با کی‌روش به بالاترین سطح آمادگی برای بزرگترین رقابت‌های ملی جهان برسد. ایران در اولین بازی تدارکاتی مقابل تیم پرستاره اروگوئه قرار گرفت و بازی را در یک دیدار حساب شده یک بر صفر به پیروزی رسید. با نگاهی به اولین بازی پس از بازگشت کی‌روش به وضوح اتحاد و انسجام را در تیم ملی شاهد بودیم. نظم و انضباطی که دقیقاً تیم اسکوچیچ از آن
بهره‌مند نبود.
تکل‌ها و بازی محکم شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی زادگان و با تمام وجود بازی کردن بازیکنان تعویضی تیم ملی از روحیه جنگندگی بالای تیم حکایت می‌کند و حالا بار دیگر یوزهای ایرانی نشان دادند که تنها یک هدف دارند و آن جنگیدن تا ثانیه آخر مقابل هر حریفی است. این همان گمشده‌ای بود که تیم ملی در تمامی این روزهای اخیر بویژه در دوران اسکوچیچ نداشت و بابت نداشتن آن نگران بودیم.
ایرانی‌ها که بارها با کی‌روش تا یک قدمی تاریخ‌سازی رفته‌اند این بار دیگر نمی‌خواهند ناامید زمین بازی را ترک کنند و قطعاً چیزی جز صعود از مرحله گروهی جام جهانی در ذهن شاگردان کی‌روش نقش نبسته است. کی‌روش بار دیگر با بازگشتش این جمله را برای همه یادآور شد: رؤیا مجانی است، بیایید بار دیگر رؤیاسازی کنیم!


Page Generated in 0.0066 sec