printlogo


کد خبر: 256032تاریخ: 1401/7/6 00:00
باوی: محروم کردن تماشاگران در تهران اجحاف بزرگی است
پرسپولیس از سد تراکتور هم می‌گذرد


کریم باوی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که محروم ساختن هوادار از تماشای بازی تیم محبوبش به هیچ وجه درست نیست و چنین تصمیماتی را به هیچ وجه به سود فوتبال نمی‌داند.
 
عملکرد پرسپولیس در چند هفته‌ای که از لیگ سپری شد را چگونه ارزیابی کردید؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار داشت و یحیی هم بر خلاف فصل قبل در این فصل بازیکنان خیلی خوبی را در پست‌هایی که در اختیار داشت به خدمت گرفت و نقاط ضعف تیمش را بخوبی پوشش داد. به همین دلیل پرسپولیس در لیگ فعلی خیلی پر‌قدرت‌تر از لیگ‌های قبلی ظاهر شد و خوشبختانه هفته به هفته نیز بهتر ظاهر شد. پرسپولیس بر خلاف تیم فصل قبلش در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی را در اختیار دارد ضمن اینکه روی نیمکت هم بازیکنان مستعدی دارد. به همین دلیل یحیی هیچ کمبودی ندارد و دستش برای اجرای تاکتیک‌های مختلف کاملاً باز است. از این‌رو من به تیم این فصل پرسپولیس خیلی امیدوارم و قرار گرفتن پرسپولیس در صدر جدول نشان داد که تیم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و به نظرم اگر سه، چهار هفته دیگر خودش را در صدر حفظ کند و فاصله امتیازی‌اش را هم با تیم‌های تعقیب کننده‌اش نگه دارد، حتماً می‌تواند با قدرت بیشتری پیش رفته و خودش را به عنوان مدعی اول قهرمانی باز هم به شکل جدی مطرح سازد.
در رابطه با خط حمله پرسپولیس و عناصر خارجی‌اش چه صحبتی دارید؟
لوکادیا واقعاً بازیکن خارجی خوبی است و به نظرم بهترین خرید پرسپولیس بوده. بازیکنی که روی زمین و هوا مسلط نشان داده و مهاجمی شش دانگ است که به قول ما فوتبالی‌ها می‌تواند کار را برای پرسپولیس در‌بیاورد چه بسا که در مقابل تیم مسجد‌سلیمان هم شاهد بودیم که لوکادیا یک‌تنه کار را برای پرسپولیس در‌آورد و نشان داد چه مهاجم خوب و بزرگی است که می‌تواند حتی زمان‌هایی که کار برای تیمش سخت می‌شود به گونه‌ای بتواند نتیجه را برای پرسپولیس در‌آورد.
اما دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس هنوز نیامده با مصدومیت طولانی مواجه شده!
دیاباته بازیکن خوبی است و از فوتبال ایران هم شناخت کافی دارد اما او متأسفانه در شروع کارش در پرسپولیس با بدشانسی مواجه شد. با وجود این من معتقدم که دیاباته توانایی فنی بالایی دارد و حتماً در بازگشتش به پرسپولیس در کنار لوکادیا می‌تواند ترکیب خط حمله پرسپولیس را به مراتب زهر‌دارتر و خطرناک‌تر سازند و در صورت رسیدن به آمادگی مطلوب تمام خطوط دفاعی تیم‌های دیگر را اذیت کنند.
در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل تراکتور که قرار است بدون تماشاگر برگزار شود چه نظر فنی دارید؟
فصل قبل اتفاقاتی افتاد که همه چیز تمام شد و رفت اما من نمی‌دانم چرا حکم داده شده که پرسپولیس باید در خانه بدون تماشاگر به مصاف تراکتور برود. این حکم اجحافی بزرگ در حق هوادار پرسپولیس است که دوست دارند بازی تیم محبوبشان را در ورزشگاه آزادی ببینند. با وجود این من اطمینان دارم پرسپولیس با فرم خوبی که دارد از سد تراکتور هم می‌گذرد و جای خودش را در صدر جدول حفظ می‌کند.
 


Page Generated in 0.0044 sec