printlogo


کد خبر: 256030تاریخ: 1401/7/6 00:00
درخشان: خوشبختانه پرسپولیس به شرایط آرمانی‌اش رسیده
بازیکنان خودشان را ثابت خواهند کرد


حمید درخشان معتقد است پرسپولیس با نمایش‌هایی که برگزار کرد، نشان داد که هفته به هفته بهتر شده و در مسیر تکامل قرار گرفته است. درخشان معقتد است تعطیلات چند روزه موجب شده که هماهنگی بازیکنان پرسپولیس در تمرینات بیشتر شده و برگزاری بازی دوستانه در تعطیلات قدرت تیم پرسپولیس را برای ادامه بازی‌ها بیشتر ساخته و موجب می‌شود پرسپولیس باز هم فرم خوب خودش را برای ادامه بازی‌ها حفظ کند.

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

فکر می‌کنید پرسپولیس بعد از 6  هفته به فرم خوبی رسیده است؟
بله من فکر می‌کنم پرسپولیس با سپری شدن 6 هفته به شرایط آرمانی رسیده و تعطیلی فیفادی هم کمک کرده تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری رسیده و تیم پرسپولیس که در صدر جدول قرار دارد، در شرایط بهتری قرار بگیرد.
بازی با گل گهر چقدر در راه آماده‌سازی به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس کمک خواهد کرد؟
تیم گل گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مسلماً بازی با این تیم حتماً به تیم پرسپولیس در ادامه راه کمک خواهد کرد و موجب می‌شود تا پرسپولیس با آمادگی خوبی به مصاف تیم تراکتور در بازی بعدی‌اش برود.
در رابطه با دیدار مقابل تراکتور که قرار است بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس در دو سالی که کرونا بود به هر حال اکثر بازی‌های خودش را در خانه برگزار کرد و به نوعی عادت کرده بود که در این شرایط به مصاف حریفان برود اما با وجود این بهترین نتایج را گرفت و در یکی از این دو سال قهرمان شد و در سال بعدش هم نایب قهرمان شد. متأسفانه این بار هم تصمیمی گرفته شده که بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود که درست نیست اما این بار اول نیست که چنین تصمیمات اشتباهی در حق پرسپولیس گرفته می‌شود. با وجود این حتماً بازیکنان پرسپولیس می‌توانند با ارائه یک بازی خوب  خودشان را اثبات کنند و باز هم با کسب سه امتیاز دیگر جایگاهشان را در صدر جدول حفظ کنند.
در رابطه با غیبت دیاباته و دوری نسبتاً طولانی مدتش و تأثیرش در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
غیبت دیاباته لطمه بزرگی برای پرسپولیس است چون به هر حال پرسپولیس برای این بازیکن هزینه کرده و روی او حساب باز کرده است.
با وجود این هواداران پرسپولیس روی زوج دیاباته و لوکادیا حساب باز کرده‌اند.
هر دو مهاجم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی هستند اما معلوم نبود در این زمان از دیاباته در ترکیب پرسپولیس استفاده شود یا به طور مثال سر‌مربی تیم ترجیح بدهد از دو مهاجم به طور همزمان استفاده کند.
حضور امیری در تیم ملی می‌تواند یحیی را به داشتن مدافع چپ خوبش امیدوار سازد؟
به هر حال وحید امیری بازیکنی چند‌پسته است که در حال رسیدن به شرایط خوب خودش است. بازیکنی که به‌دلیل شرایط فنی خاص‌اش حتماً می‌تواند به پرسپولیس در دفاع چپ یا هر منطقه‌ای که سر‌مربی این تیم صلاح بداند، کمک کند.

 


Page Generated in 0.0050 sec