printlogo


کد خبر: 256026تاریخ: 1401/7/6 00:00
خبر

آشتی پیروانی و قلعه‌نویی
یکشنبه‌ای که گذشت پرسپولیس و گل‌گهر در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر رفتند که پیش از آغاز این بازی شاهد یک اتفاق ویژه بودیم.
امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی در ابتدای بازی پرسپولیس و گل‌گهر برخورد گرمی با هم داشتند و به نوعی اختلافات قبلی را به باد فراموشی سپردند.
بعد از دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان که به خاطر غیبت سپاهان برگزار نشد، قلعه‌نویی که در آن مقطع سرمربی سپاهان بود در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر علیه پیروانی موضع‌گیری کرد و اتهاماتی را به زبان آورد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

سروش برگشت
سروش رفیعی هافبک میانی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در بازی تدارکاتی روز یکشنبه مقابل گل‌گهر حضور نداشت در تمرین روز بعد که ریکاوری بود شرکت کرد. گفته شد این بازیکن از ناحیه زانو آسیب دیده و نگرانی‌هایی در این خصوص به وجود آمد اما مصدومیت شماره 7 سرخ‌ها جدی نبود.

عالیشاه به تراکتور نمی‌رسد
گفته می‌شد از بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ‌ها به دیدار با تراکتور نخواهد رسید.
همچنین گفته شده سعید صادقی که بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی مصدوم شده و طی روزهای گذشته در تمرینات انفرادی حضور داشته به بازی تراکتور خواهد رسید. شیخ دیاباته دیگر مصدوم اردوی پرسپولیس است که فعلاً شرایط بازی ندارد.

هنانوف با تاجیکستان قهرمان شد
تاجیکستان که در نیمه نهایی جام چهارجانبه پادشاهی تایلند، توانسته بود ترینیداد و توباگو را شکست دهد، دوشنبه شب در مقابل مالزی قرار گرفت و در حالی که نمایش چندان خوبی نداشت، به پیروزی رسید.  در این بازی اغلب موقعیت‌ها برای مالزی بود اما ضربات کم دقت مهاجمان این تیم باعث شد تا آنها موفق به باز کردن دروازه رستم یتیموف نشوند. البته تاجیکستان یک بار دروازه مالزی را باز کرد که داور آفساید سویروف را اعلام کرد . با این حال بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در حالی که مالزی چهار پنالتی خود را هدر داد، تاجیکستان با سه پنالتی به پیروزی رسید. وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس یکی از زننده‌های پنالتی بود.
 


Page Generated in 0.0045 sec